vga kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

syrman

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
hallo ik heb pc met amd moederbord maar het probleem is dus dat hij geen enkele videokaart pakt ik heb het ook al met een andere monitor geprobeerd dit werkte helaas ook niet dus kan iemand mij helpen?

hallo ik heb pc met amd moederbord maar het probleem is dus dat hij geen enkele videokaart pakt ik heb het ook al met een andere monitor geprobeerd dit werkte helaas ook niet dus kan iemand mij helpen?

wat is je moederbord ? messchien is je slot agp/pcie kapot ?

slot is niet kapot heb asus videokaart met koeler hkoeler doet het het moederbord is een kt3 ultra ms-6380E versie 1.0

Laatst bewerkt:
sorry, maar ik kan je verder denk ik niet helpen eventjes wachten want er zijn hier zat mensen die echt veel verstand hebben van alle onderdelen van een computer :thumb:

Je komt er wel uit de mensen bieden hier ZEER goede hulp aan :thumb:

Hoi !

Als je geen enkele videokaart kunt installeren, is je mobo misschien toch niet helemaal gezond !

Als je in je AGP-slot een videokaart plaatst, krijg je dan wel de melding: "Nieuwe hardware gevonden" ?

Greetz,

Harry.

Hoi !

Als je geen enkele videokaart kunt installeren, is je mobo misschien toch niet helemaal gezond !

Als je in je AGP-slot een videokaart plaatst, krijg je dan wel de melding: "Nieuwe hardware gevonden" ?

Greetz,

Harry.

nou het probleem is dus ook dat ik geen beeld heb dus kan ik ook geen melding krijgen

Hoi !

Als je geen beeld hebt, krijg je bios-beeps !

Krijg je die ook niet, ben ik bang dat je mobo is overleden.

Check es in je kast voor bolle elco's.

Je type mobo stond daar bekend om; ik heb er al diverse verwisseld.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Als je geen beeld hebt, krijg je bios-beeps !

Krijg je die ook niet, ben ik bang dat je mobo is overleden.

Check es in je kast voor bolle elco's.

Je type mobo stond daar bekend om; ik heb er al diverse verwisseld.

Greetz,

Harry.

ja ik heb bio beeps gekregen 3korte en dat betekent iets met 64k maar wat is 64k?

Hoi !

Heb je een AMI-bios, dan zou je de fout inderdaad in de correcte plaatsing/timings/corrupt van de geheugenmodule's moeten zoeken.

Heb je bij de installatie van de videokaart niet per ongeluk een geheugen-module geraakt ?

Probeer es op te starten nadat je 1 module goed hebt geplaatst.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Heb je een AMI-bios, dan zou je de fout inderdaad in de correcte plaatsing/timings/corrupt van de geheugenmodule's moeten zoeken.

Heb je bij de installatie van de videokaart niet per ongeluk een geheugen-module geraakt ?

Probeer es op te starten nadat je 1 module goed hebt geplaatst.

Greetz,

Harry.

werkte helaas niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan