vga naar tv klein beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

bierent

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2012
Besturingssysteem
Fijnste
Office versie
Doen we nie aan
hallo,

Ik heb problemen met beeld van laptop naar tv. ik gebruik een vga kabel en als ik die dan op de tv aansluit is het beeld wel iets groter dan dat van de laptop maar nog steeds veel kleiner dan het beeld is. heeft dit te maken met de resolutie? zo ja hoe moet ik dit aanpassen?

Berend

Rechtermuisknop op je bureaublad, daar zal iets van resolutie veranderen staan. Daar klik je dan op. Dan zet je dat zo hoog mogelijk. Dit werkt bij windows vista, 7 en 8

Laatst bewerkt:
de optie dat thebopemmonkey zij dat werkt ook goed zo had ik hem de eerste keer toen ik mijn laptop met de tv via vga verbinden ook ingesteld
probeer eerst die optie als dat niet lukt probeer deze optie klik op toetsenbord op Windows toets dan p dus (windows toets + p) en je krijgt een lijst kies daar een uit wat je wil maar kies in dit geval dupliceren dan krijg je het scherm wat je op je laptop ziet ook op de tv of kies alleen op projector dan word je laptop scherm zwart en zie je nog alleen je laptop scherm op de tv of je kan je tv gebruiken als extra bureaublad om een taak op laptop te doen en andere taak op tv door op uitbreiden te kiezen

ps nog een tipje

Gebruik je een vga kabel om je laptop scherm aan te sluiten op je tv dan heb je nog een extra kabel nodig alleen voor het geluid die kabel heet een male jack to male en die stop je in de gaatje naast de vga aansluiting of in gat er voor bedoeld van je tv en in de oortjes ingang van je laptop

Gebruik je een hdmi kabel om je laptop scherm aan te sluiten op tv dan heb je een kabel voor geluid en beeld

oke bedankt dat van het geluid weet ik nou komt het hoop ik wel goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan