VGA Samsung syncmaster 2032mw.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomSimons

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Hallo, ik heb laatst deze tv gehad omdat ik een beetje een low budget gamer ben.
Opzich het is een goede tv wel maar 1 hdmi poort en daar is mijn probleem.
Ik heb een playstation 3 waar ik graag mee op hdmi wil spelen, maar mijn tv pakt mijn blauwe vga kabel voor mijn desktop niet meer.
Ik heb de pc acer aspire x1920 dus zou iemand me alsjeblieft kunnen helpen zodat ik met mijn vga kabel op mijn computer kan en mijn ps3 op hdmi.
Hij ziet mijn vga kabel wel maar, ik krijg zwart scherm.
de kabel zelf is niks mis mee, want als ik hem er uit haal dan zegt hij plug in cable of zo iets.

Ik run windows 7 x64
Bedankt alvast!!

Gezien de inhoud van je vraag deze verplaatst van tft naar laptops.

Op je laptop kan de uitvoer naar externe vga zijn uitgeschakeld.
Die kan je meestal activeren via de FN-toetsen.
Kijk daar eens naar.

Gezien de inhoud van je vraag deze verplaatst van tft naar laptops.

Op je laptop kan de uitvoer naar externe vga zijn uitgeschakeld.
Die kan je meestal activeren via de FN-toetsen.
Kijk daar eens naar.
Fn toetsen? Ik snap er niks van

wel ff duidelijkheid ik heb geen laptop he?

Laatst bewerkt:
Dat zijn de speciale functie toetsen die kunnen worden aangeroepen met de FN toets.
Dit zit op elke laptop.
Enkele toetsen zijn ingesteld om een bepaalde functie aan te roepen, zoals oa switchen van intern naar externe beeldschermen/geluidsregeling enz.
Werp maar eens een goede blik op je toetsenbord.

Dat zijn de speciale functie toetsen die kunnen worden aangeroepen met de FN toets.
Dit zit op elke laptop.
Enkele toetsen zijn ingesteld om een bepaalde functie aan te roepen, zoals oa switchen van intern naar externe beeldschermen/geluidsregeling enz.

Bedankt voor je antwoord maar ik heb geen laptop het gaat om een desktop computer dus heb ook geen FN toetsen op mijn toetsenbord.

Dit zit op elke laptop.

Dit is een desktop computer he, geen laptop even voor de duidelijkheid ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan