Beste mensen, ik had een systeem recovery gedaan.
Alleen zit nu met het volgende probleem:
Mijn video kaart wordt niet gedetecteerd al meerdere mensen hebben het hierop gevraagd ( helpmij). alleen wordt er zelf niet wijzer van.
Als ik ga bekijken naar mijn adapter dan staat er Vga save. inplaats van mijn video kaart.
Dus ik had speccy gedownload op te kijken wat voor videokaart ik heb om zo de chipset en drivers te downloaden.
Alleen alles wat ik heb gevonden is niet voor mijn videokaart geschikt, heeft iemand misschien een link voor mij of kan iemand mij verder helpen hiermee?
Ik had een progamma gedownload genaamd: Drivers update.
Hier stond dat Vga save geupdate moest worden naar een Ati Radeon. alleen snap dus niet de link tussen een intel i845 en een ati radeon?
Kan iemand mij helpen
Alvast bedankt.
Mvg,
Mr.b00th
Via speccy de volgende informatie:
Motherboard
Model 1294
Chipset Vendor Intel
Chipset Model i845G
Chipset Revision A1
Southbridge Vendor Intel
Southbridge Model 82801DB (ICH4)
Southbridge Revision 01
BIOS
Brand Phoenix Technologies, LTD
Version 6.00 PG
Date 09/02/2002
( het is al een oude computer)
Alleen zit nu met het volgende probleem:
Mijn video kaart wordt niet gedetecteerd al meerdere mensen hebben het hierop gevraagd ( helpmij). alleen wordt er zelf niet wijzer van.
Als ik ga bekijken naar mijn adapter dan staat er Vga save. inplaats van mijn video kaart.
Dus ik had speccy gedownload op te kijken wat voor videokaart ik heb om zo de chipset en drivers te downloaden.
Alleen alles wat ik heb gevonden is niet voor mijn videokaart geschikt, heeft iemand misschien een link voor mij of kan iemand mij verder helpen hiermee?
Ik had een progamma gedownload genaamd: Drivers update.
Hier stond dat Vga save geupdate moest worden naar een Ati Radeon. alleen snap dus niet de link tussen een intel i845 en een ati radeon?
Kan iemand mij helpen
Alvast bedankt.
Mvg,
Mr.b00th
Via speccy de volgende informatie:
Motherboard
Model 1294
Chipset Vendor Intel
Chipset Model i845G
Chipset Revision A1
Southbridge Vendor Intel
Southbridge Model 82801DB (ICH4)