Vga>usb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je 60-80 euro uit gaat geven voor een actieve adapter kun je volgens mij beter een moderne videokaart kopen met 3 uitgangen. Die zijn er al voor 30 euro. Heb je alsnog een converter kabel nodig, maar samen goedkoper

Dit is een kabel voor intern USB, het verstuurd geen videosignaal en kan het zelf ook niet aanmaken. Als je een 68xx kaart hebt kan die vrijwel altijd 3-4 monitoren zelf al aansturen. Welk exact type heb je ?

Overal staat 6800 maar je heb 50 en 70 hoe kom ik daar dan achter ?

Ik zie er maar 2. En nog 2 rare ingangen maar dnek niet dat die van mijn videokaart zijn..Herinner me ooit te lezen dat ie 3 had maar dat weet ik niet meer zeker.

Vrijwel alle 68xx serie kaarten worden geleverd met minstens 3 uitgangen. Lijken die "rare" uitgangen op die van mijn plaatje? anders is het misschien handig dat je een plaatje bijvoegt? Lijkt mij namelijk onzin om veel geld uit te gaan geven als je videokaart het gewoon al kan

Die twee poorten naast de zwarte stekker zijn een HDMI en display port uitgang. Hoewel de tweede ook nog een extra HDMI kan zijn, is niet helemaal duidelijk vanuit deze hoek

heeft je derde monitor alleen een VGA ingang?

als die tweede uitgang een displayport uitgang is kun je met een displayport -> vga adapter cable (a 20 euro of zo) je derde monitor aansluiten

Ik ging het is even van dichtbij bekijken en er staat DP op. Nou dat zegt genoeg ... welke raad je aan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan