VGQCY is compressed op Acer 5315 laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clasie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2014
Hallo,

Telkens als ik mijn laptop opstart krijg ik de melding VGQCY is compressed press ctrl+alt+del to restart.. Ik kan niets meer met mijn laptop alleen nog in het f2 setup scherm en het f12 change boot scherm komen..
Als ik er een cd in doe van Windows 7 dan doet ie vrij weinig.. Heb ook al geprobeerd met de f6 f8 f10 en esc toetsen om dan in een recovery scherm te komen (wat ik gelezen had op internet) maar dit doet het allemaal niet..

opstarten in veilige modus wellicht?
of je bootvolgorde aanpassen en dan met een diagnostische cd/dvd de boel scannen

Dat heb ik allemaal al geprobeerd maar lukt niet, ik kan m niet in veilige modus opstarten want die mogelijkheden krijg ik niet anders had ik m ook wel kunnen rebooten denk ik... En ik kan zelf geen cdtjes branden heb namelijk verder alleen nog een minilaptop :(

Als je zoekt op compressed hier op het forum zou je genoeg instructies moeten kunnen vinden om de compressie van de c: schijf af te halen (of welke schijfletter dan ook waar windows op staat).

Deze vraag is al meermalen hier voorbij gekomen, met verschillende bestandsnamen, vandaar dat je moet zoeken op "compressed".

Tijs.

Hoi,

Ja ik heb al op vanalles gezocht maar krijg niets voor elkaar.. Veel zeggen via f8 of alt inhouden en tegelijk met f10 tokkelen.. Ik krijg het niet voor elkaar..

Leen van iemand (of download) een installatie dvd (niet een recovery dvd!) en start de w7 installatie.
Dan in het keuzegedeelte van waar je wilt installeren rechtsklikken op de windows partitie, Eigenschappen/Properties kiezen en daar onder Geavanceerd/Advanced de compressie afzetten.

Daarna de installatie afbreken.
Vlgs. mij maakt het niet uit of je een W7 32 bit of 64 bit windows dvd daarbij gebruikt.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan