VHD bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

vasec

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2006
Berichten
16
Hallo allemaal, ik heb laatst een windows backup gemaakt van mijn c en f schijf, dit zijn zogenaamde vhd bestanden geworden welke je kunt benaderen door ze te mounten.
Dit lukt allemaal maar ik krijg van mijn schijf f met een grootte van 449 gig maar 20 gig te zien, als ik op het bestand rechtsklik en kijk bij eigenschappen geeft hij wel aan dat er 449 gig in gebruik is.

Ik wil graag alles kunnen benaderen weet iemand hier iets op??
 
Dat lijkt me niet zo vreemd.
Het is een gewoon bestand van 449 GB.
Op het moment dat je deze als virtuele schijf gebruikt is daarvan 20 GB in gebruik.
Een harddisk dus die nog lang niet vol is.
 
Ik ben onduidelijk denk ik, het backup bestand is 449 gig van het type vhd er zitten dus 449 gig aan bestanden in waar ik maar 20 gig van kan zien als ik hem heb gemount.
 
Als je zeker weet dat het een volle harddisk is, kijk dan eens of er verborgen mappen en/of bestanden aanstaan.
Of is je F: schijf een fysieke harddisk?
Ik ging er vanuit dat de F: schijf je virtuele disk is.
 
Laatst bewerkt:
verborgen mappen weergeven heb ik al aangevinkt, het is inderdaad een virtuele gemounte harde schijf.
Het is een backup van een harde schijf weggeschreven als vhd en deze dan gemount.
 
Is er niemand die mij hiermee helpen kan? Het is heel frustrerend, ik zie wel de juiste grootte van de totale virtuele harddisk en de juiste hoeveelheid mb`s aan data maar kan het niet openen ik krijg maar een klein deel (20 gig) te zien.
Ben ik de rest nu kwijt? nee toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan