Vhs To Dvd, Krijg geen beeld Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kempje

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2007
Hey

Ik heb een dazzle dvd recorder (dvc100) Gehaalt. Maar nu heb ik een probleem. Ik krijg geen beeld. Ik heb het kaste goed aangesloten. Ik heb de videorecorder via een scartplug verbonden met het kastje. Met de draden rood - wit - geel. Dus daar is niks mis mee denk ik. Wat doe ik fout en wie kan me helpen.

Bedankt

Groeten ronald

Een scart-aansluiting heeft zowel audio/video in als audio/video out aansluitingen. Als jouw de Cinch-kabeltjes (die je in de Dazzle doet) dan moeten deze wel met de uitgang van de scart-stekker verbonden zijn.

Het is een lelijk apparaat :o , maar het ding werkt wel.

Een scart-aansluiting heeft zowel audio/video in als audio/video out aansluitingen. Als jouw de Cinch-kabeltjes (die je in de Dazzle doet) dan moeten deze wel met de uitgang van de scart-stekker verbonden zijn.

Het is een lelijk apparaat :o , maar het ding werkt wel.

Ik zie dat op mijn scartplug een knopje zit en daar staat op ( Input en Output). Dus als ik de rca kabeltjes van de audio en de video in de scartplug steekt moet het knopje op de scart op OUTPUT staan. Als dat zo is dan ga ik dat eens proberen. Want het lijkt me een makkelijk ding alleen da aansluiten gaat altijd mis bij mij.

Als je de scartstekker in de videorecorder doet moet je deze inderdaad op OUT zetten. Zorg trouwens voor genoeg schijfruimte (min 10GB voor de bestanden) en voor veel geduld. Een videoband van 240 minuten omzetten duurt dus echt 4 uur!!!!

Laatst bewerkt:
Als je de scartstekker in de videorecorder doet moet je deze inderdaad op OUT zetten. Zorg trouwens voor genoeg schijfruimte (min 10GB voor de bestanden) en voor veel geduld. Een videoband van 240 minuten omzetten duurt dus echt 4 uur!!!!

Oke ik zal dat is gaan proberen en als het werkt laat ik hier nog een berichtje achter en als het niet werkt ook. In ieder geval bedankt voor je antwoorden.

Nou ik heb de kabels aangesloten en op output gezet. Hij gaf eerst aan dat er geen signaal was maar ik kwam erachter dat er 2 scart aansluitingen zaten op de videorecorder. Ik heb de dus veranderd en gaf gelijk niet meer aan dat er geen signaal is dus is er nu wel een signaal. Alleen ik heb nog steeds geen beeld. Kan er iemand misschien mij helpen.

Danku wel

Nou ik heb de kabels aangesloten en op output gezet. Hij gaf eerst aan dat er geen signaal was maar ik kwam erachter dat er 2 scart aansluitingen zaten op de videorecorder. Ik heb de dus veranderd en gaf gelijk niet meer aan dat er geen signaal is dus is er nu wel een signaal. Alleen ik heb nog steeds geen beeld. Kan er iemand misschien mij helpen.

Danku wel

Het is al opgelost. Ik was vergeten de usb driver te instaleren. Ndat ik deze had geinstaleerd gaf die aan dat hij de dazzle herkende. Dat deed hij eerst niet. Toch bedankt voor je tip.

Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan