Ik heb een (kopie
) van een XP cd, en die zou ik graag willen installeren op mijn laptop, waar ik perongeluk de recovery partitie op heb verwijderd. Onderop de laptop staat een product key voor de Home Editie, en die zou dus moeten werken met de CD want die is ook voor de Home Editie. Ik heb de CD al eens getest met een illegale product key maar daar kwam natuurlijk een melding bij, maar omdat ik voor deze key min of meer betaald heb, zou ik denken dat deze wel legaal is. Kan ik dit doen zonder problemen?
Deze vraag is al wel vaker gesteld, sorry, maar ik vraag het voor alle zekerheid toch zelf ook even, omdat ik allemaal verschillende antwoorden vind. En aangezien ik op dit forum bijna altijd mijn oplossingen vind, heb ik mij geregistreerd en maak ik nu dit topic.

Deze vraag is al wel vaker gesteld, sorry, maar ik vraag het voor alle zekerheid toch zelf ook even, omdat ik allemaal verschillende antwoorden vind. En aangezien ik op dit forum bijna altijd mijn oplossingen vind, heb ik mij geregistreerd en maak ik nu dit topic.