Via CD installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Document

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Ik heb een (kopie:o) van een XP cd, en die zou ik graag willen installeren op mijn laptop, waar ik perongeluk de recovery partitie op heb verwijderd. Onderop de laptop staat een product key voor de Home Editie, en die zou dus moeten werken met de CD want die is ook voor de Home Editie. Ik heb de CD al eens getest met een illegale product key maar daar kwam natuurlijk een melding bij, maar omdat ik voor deze key min of meer betaald heb, zou ik denken dat deze wel legaal is. Kan ik dit doen zonder problemen?

Deze vraag is al wel vaker gesteld, sorry, maar ik vraag het voor alle zekerheid toch zelf ook even, omdat ik allemaal verschillende antwoorden vind. En aangezien ik op dit forum bijna altijd mijn oplossingen vind, heb ik mij geregistreerd en maak ik nu dit topic.

Volgens mij moet 't geen probleem zijn.
Als je onder de installatie je key invult, en hij laat je door, is het goed.
Je betaalt immers meer voor de key dan de software, en de key is de enige String die word gecontroleerd op echtheid volgens mij.

Mvg,
Robert

Dat kan, het is een kopie van een orginele CD waar je gewoon de code in kan vullen tijdens het installeren.

let wel op volgens mij moet de cd versie het zelfde zijn als de versie van de key.
dus als jouw cd met sp3 is en je key voor xp zonder werkt dit volgens mij niet

(correct me when i'm wrong)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan