Beste Leden,
Ik heb een form gemaakt via vba, en deze werkt goed qua toevoegen.
Maar nu wil ik ook dat ik de toegevoegde data kan wijzigen en kunnen verwijderen van A tot F
Maar bij het toevoegen moet er wel gekeken worden of iets er al niet staat, zoja dan moet deze gewoon gewijzigd worden
De zoekfunctie is alleen A (de naam) en B (de datum)
Het kan zijn dat er meerdere resultaten naar boven komen van C en D tabel.
zie excel van a2 t/m f4.
Men moet deze zoekresultaten kunnen zien en de gewenste regel kunnen wijzigen/verwijderen
Qua tijden moet er ook opgezet worden, zoals in dit voorbeeld van "over 1" werkt jan van 1 tot 5 en van 5 tot 10 bij "oven 2"
Maar van 1 tot 5 bij oven 1 en van 4 tot 10 bij oven 2 moet niet kunnen...!!
Tevens zou ik ook van I tot O via een aparte form data kunnen toevoegen, wijzigen en verwijderen (wat tevens ook weer de info is voor de form van a t/m f)
maar gezien dit iets boven mijn pet uit komt vraag ik me af of iemand mij hier mee kan helpen.
Ik hoop dat ik het een beetje goed heb kunnen uitleggen.
ALvast bedankt.
Gr.
Ik heb een form gemaakt via vba, en deze werkt goed qua toevoegen.
Maar nu wil ik ook dat ik de toegevoegde data kan wijzigen en kunnen verwijderen van A tot F
Maar bij het toevoegen moet er wel gekeken worden of iets er al niet staat, zoja dan moet deze gewoon gewijzigd worden
De zoekfunctie is alleen A (de naam) en B (de datum)
Het kan zijn dat er meerdere resultaten naar boven komen van C en D tabel.
zie excel van a2 t/m f4.
Men moet deze zoekresultaten kunnen zien en de gewenste regel kunnen wijzigen/verwijderen
Qua tijden moet er ook opgezet worden, zoals in dit voorbeeld van "over 1" werkt jan van 1 tot 5 en van 5 tot 10 bij "oven 2"
Maar van 1 tot 5 bij oven 1 en van 4 tot 10 bij oven 2 moet niet kunnen...!!
Tevens zou ik ook van I tot O via een aparte form data kunnen toevoegen, wijzigen en verwijderen (wat tevens ook weer de info is voor de form van a t/m f)
maar gezien dit iets boven mijn pet uit komt vraag ik me af of iemand mij hier mee kan helpen.
Ik hoop dat ik het een beetje goed heb kunnen uitleggen.
ALvast bedankt.
Gr.
Bijlagen
Laatst bewerkt: