• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Via een knop op blad 1naar een bepaalde unieke nummer springen op blad 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

dndexceller

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2012
Beste,

ik heb een tabel met daarin een regel met een bepaalde unieke klantnummer. Nu wil ik in die tabel in een kolom een knop zetten zodat als ik daarop klik naar deze nummer spring op een ander blad waar dan te zien is welke artikels er onder dat klantnummer zijn afgenomen.

kunnen jullie me hierbij helpen?

Alvast bedankt voor de info.

Dat zal best iemand hier voor elkaar krijgen. Maar om dat makkelijk en goed te kunnen doen kan je beter even een voorbeeld document plaatsen.

Voorbeeld bestandje opgeladen

Beste,

ik heb bij deze het voorbeeld bestand opgeladen, in het voorbeeld bestand heb ik 2 manieren die eventueel zouden kunnen lukken maar ik kan geen van beide aan de praat krijgen :(

Ik hoop dat jullie me hierin kunnen helpen :)

Alvast bedankt op voorhand.Bekijk bijlage Probleemstelling.xlsx

Werkt nog niet zoals ik hoopte :(

Bekijk bijlage Afname Seifar-Seifar 2014.xlsm

Beste,

ik heb de echte data geupload want krijg het niet voor elkaar om de macro hierin toe te passen.
Klantoverzicht Seifar moet met dubbelklik naar de klantnummer springen in Afname Seifar.
Voor tab 2 en 4 hetzelfde.
Is dit mogenlijk?

Alvast bedankt om te reageren :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan