via explorer9 niet in menu modem via firefox wel????

Status
Niet open voor verdere reacties.

luffelen

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
ik heb veel problemen met m,n sisco 3295 van upc dit is een router modem in een
kon niet in menu modem komen via explorer9 wel via firefox 192.158.1.1 modem wireless uitgeschakeld, dit was al een verbetering maar
nog niet perfect het kon niet in bridge only upc gaf dit niet vrij
sinds 6 dagen is dit vrij gegeven en staat nu in bridge only 192.168.100.1 en is nu stabiel

maar kan deze nog niet benaderen in explorer 9 hoe kan dit???

Lijkt mij een vraag voor de leverancier (Cisco en/of de verkopende/leverende partij). Je vraag komt bij mij over zoals alsof je aan aardlingen vraagt waarom er nu geen water (meer) is op Mars.

Tijs.

via explorer9 niet in menu modem

je hebt de vraag dus niet begrepen met dit belachelijk andtwoord
vraag alleen waarom ik met de ene browser wel in menu kom en met de andere niet
heeft niets met de fabrikant te maken vermoedelijk browesr instellingen??

Dit heeft wel degelijke met de fabrikant te maken.
De fabrikant programmeert de 'website' waar je op in wilt loggen, incl. de (browser-)vereisten daarvan. Dat staat in de firmware.

Ik zou dus niet een probleem bij jou vermoeden maar een probleem met de compatibiliteit van de 'website' met Internet Explorer 9.
Als daar manieren om heen zijn (bijv. pop-up blokkering uitschakelen, compatibiliteitsmodus etc.) dan zou de fabrikant dat moeten weten.

Graag de volgende keer gewoon om een toelichting vragen ipv. te poneren dat ik je vraag niet begrepen heb.

Tijs.

Dit heeft wel degelijke met de fabrikant te maken.
De fabrikant programmeert de 'website' waar je op in wilt loggen, incl. de (browser-)vereisten daarvan. Dat staat in de firmware.

Ik zou dus niet een probleem bij jou vermoeden maar een probleem met de compatibiliteit van de 'website' met Internet Explorer 9.
Als daar manieren om heen zijn (bijv. pop-up blokkering uitschakelen, compatibiliteitsmodus etc.) dan zou de fabrikant dat moeten weten.

Graag de volgende keer gewoon om een toelichting vragen ipv. te poneren dat ik je vraag niet begrepen heb.

Tijs.

bedankt thijs dit is dus een duidelijk andtwoord hier kan ik wat mee groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan