Via FTP Downloaden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rambo6

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Hey,

Ik zag op internet staan dat je via FTP kunt downloaden, dat er dus ook groepen waren die DVD's, Games, Programma's enzofoort uploaden.
Ook hoorde ik dat je via RapidShare kunt downloaden via FlashXP ofzo ??
Kan iemand mij info geven over deze 2 dingen ??

Mvg,Alex

FTP is een algemeen protocol waarmee je bestanden kan uploaden en downloaden (wordt veel gebruikt bij webdesign).

Films e.d. downloaden kan inderdaad met Rapidshare. Nadeel is dat je een abonnement moet hebben om een redelijk aantal downloads per dag te kunnen doen, oftewel als je intensief wilt downloaden. Verder moet je links hebben die verwijzen naar de bestanden op de rapidshare server. En zie hier maar eens aan te komen. Er zijn sites die dingen plaatsen op de server en de link publiceren, maar dan moet je héél goed zoeken (doe ik dus niet) omdat het niet mag.

Waarom wil je eigenlijk via Rapidshare downloaden? (Het is namelijk best lastig overal over te beschikken)

O ja, FlashFX is een ftp reader waarmee je bestanden kan downloaden en uploaden van en naar FTP servers. Als je films o.i.d. wilt downloaden, zou ik FTP met rust laten; dat ga je waarschijnlijk niet vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan