via laptop (wifi) internetten vraagstuk +

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
hallo allen,

sinds gisteren dan eindelijk een laptop in huis. nu mijn volgende vragen.
1. als ik via wifi dus - via een ander het internet op kan - hoe veilig kan ik dan surfen en e-mailen? en is de inhoud van mijn latop onzichtbaar voor anderen dan.

2. als ik niet kan surfen via een ander - schijn je ook via een kaart op internet te kunnen.
waar kan je die halen/kopen (kosten) en kan ik dan ongeacht waar ik ben internetten in nederland. en hoe /wat als ik in het buitenland ben. - misschien rare vraag, maar aan de linkerkant van de laptop zit een "sleuf" van 4 cm ongeveer - zou daar dan die kaart in moeten? ben je daarna automatisch online of moet je die installeren ?? sorry, maar hierin ben ik een echte leek.

en door ongeval laat mijn geheugen me ook nog eens een beetje in de steek.

al vast een ieder bedankt voor zijn haar hulp.

kreemers zei:
hallo allen,

sinds gisteren dan eindelijk een laptop in huis. nu mijn volgende vragen.
1. als ik via wifi dus - via een ander het internet op kan - hoe veilig kan ik dan surfen en e-mailen? en is de inhoud van mijn latop onzichtbaar voor anderen dan.

2. als ik niet kan surfen via een ander - schijn je ook via een kaart op internet te kunnen.
waar kan je die halen/kopen (kosten) en kan ik dan ongeacht waar ik ben internetten in nederland. en hoe /wat als ik in het buitenland ben. - misschien rare vraag, maar aan de linkerkant van de laptop zit een "sleuf" van 4 cm ongeveer - zou daar dan die kaart in moeten? ben je daarna automatisch online of moet je die installeren ?? sorry, maar hierin ben ik een echte leek.

en door ongeval laat mijn geheugen me ook nog eens een beetje in de steek.

al vast een ieder bedankt voor zijn haar hulp.

wil ik ook wel weten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan