Via MSN bij emails inbox komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERMERCEDES

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Berichten
208
The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested Url: /mail/mail.aspx

Ik kan NIET via MSN na aanmelding bij me emails,bovenstaande melding krijg ik constant iemand enig idee?
 
Begin eens met te controleren: MSN, Extra, Opties, Verbindingen.
 
Begin eens met te controleren: MSN, Extra, Opties, Verbindingen.
JA gedaan alles OK
Ook netwerk status ok,ik kan WEL msn/chatten maar NIET bij me inbox emails?
Als ik MSN today/vandaag aanvink zien ik het schermpje ,en zien ik me bericht koppen maar ik kan niet bij me emails,vervelende probleem als ik met een ander mailadres van me partner inlog werkt het weer wel,de instellingen zijn identiek ik gebruik MSN 8.1 + plus pakket

erg vervelende fout gisteren wat het HTTP 404 en daarvoor wat anders heb diverse keren volledig MSN gewist opnieuwe geinstalleerd..

Waar kan het aan liggen,heb verders GEEN problemen met me internet of snelheid,down & uploaden PRIMA,virusscan up2date,heb diverse spyware,trojan scans gedaan,hijackthislogjes geplaatst clean maar toch zit ik met deze MSN problematiek wie weet raad?.
 
Even voor de duidelijkheid: je hebt een MSN-icoon in het Systeemvak van je Taakbalk, naast de klok? Als je daar op rechtsklikt met je muis, komt er een snelmenuutje. Daarin o.a. de regel: Postvak IN. Als je daar op klikt, wat gebeurt er dan?

En anders, ga weer naar Extra, Opties maar nu Meldingen en geluiden. Zet een vinkje voor: Geef een melding bij ontvangst van een e-mailbericht.
En om wat meer uit te zoeken: de MSN-online Help.
 
Even voor de duidelijkheid: je hebt een MSN-icoon in het Systeemvak van je Taakbalk, naast de klok? Als je daar op rechtsklikt met je muis, komt er een snelmenuutje. Daarin o.a. de regel: Postvak IN. Als je daar op klikt, wat gebeurt er dan?

En anders, ga weer naar Extra, Opties maar nu Meldingen en geluiden. Zet een vinkje voor: Geef een melding bij ontvangst van een e-mailbericht.
En om wat meer uit te zoeken: de MSN-online Help.

Wat U als oplossing aandraagt,ligt erg voor de hand.
namelijk opties anvinken of juist weghalen
MSN werkt,MSN draait,Ik kan ook chatten
als ik op de envelop [inbox emails] klik komt er een LINK die moet normalitair starten/openen in een nieuwe web browser zodat ik bij me emails kan inbox,ongewenst,verwijderd,verzonden etc..deze link opent niet krijg dus een melding
via MSN kom ik er niet uit...

ik heb het meerdere malen verwijderd,ik zal oudere versie 7,5 installeren kijken wat er dan gebeurt......

alvast bedankt voor je hulp
 
Die link gaat naar je Hotmail account, tegenwoordig Windows Live Mail. MSN en WLM zitten aan elkaar vast. Ik probeerde te achterhalen welke koppelingen het nog wel doen. Ik vroeg daarom wat er gbeurde als je rechtsklikte op het icoon van MSN in je systeemvak en dan klikte op Postvak IN. Daar hoor ik je niet over...:confused:
 
Die link gaat naar je Hotmail account, tegenwoordig Windows Live Mail. MSN en WLM zitten aan elkaar vast. Ik probeerde te achterhalen welke koppelingen het nog wel doen. Ik vroeg daarom wat er gbeurde als je rechtsklikte op het icoon van MSN in je systeemvak en dan klikte op Postvak IN. Daar hoor ik je niet over...:confused:

De webpagina kan niet worden weergegeven

Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.

Mogelijke acties:
Controleer de internetverbinding. Probeer een andere website te bezoeken om er zeker van te zijn dat de computer met internet is verbonden.

Geef het adres opnieuw op.

Ga terug naar de vorige pagina

Meer informatie
 
Heb je al geprobeerd rechtstreeks op je Windows Live Mail-account in te loggen? Soms is je Live-ID niet meer te lezen binnen MSN. Probeer deze link eens.
 
Heb je al geprobeerd rechtstreeks op je Windows Live Mail-account in te loggen? Soms is je Live-ID niet meer te lezen binnen MSN. Probeer deze link eens.

Service Unavailable - DNS failure
The server is temporarily unable to service your request. Please try again later.
Reference #11.8a0b79c3.1176134131.17e0601f
 
Ik kan tot op dit moment gewoon bij mijn Windows Live Mailaccount komen. :confused: Is je PC rechtstreeks met je modem verbonden en zit er geen router tussen?
Op de pagina Meest gestelde vragen van MSN staan een aantal verbindingsproblemen, staat er iets tussen waar je wat aan hebt? Mijn wijsheid houdt hier op.
 
Ik kan tot op dit moment gewoon bij mijn Windows Live Mailaccount komen. :confused: Is je PC rechtstreeks met je modem verbonden en zit er geen router tussen?
Op de pagina Meest gestelde vragen van MSN staan een aantal verbindingsproblemen, staat er iets tussen waar je wat aan hebt? Mijn wijsheid houdt hier op.

De webpagina kan niet worden weergegeven

Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.

Mogelijke acties:
Controleer de internetverbinding. Probeer een andere website te bezoeken om er zeker van te zijn dat de computer met internet is verbonden.

Geef het adres opnieuw op.

Ga terug naar de vorige pagina

Meer informatie
 
Hoe los ik het probleem 81000370 op?Wanneer je je probeert aan te melden bij MSN Messenger, verschijnt mogelijk het volgende foutbericht:

Het aanmelden bij Microsoft® .NET Messenger Service is mislukt.
Probeer het volgende om het probleem op te lossen:

Klik op het pictogram van MSN Messenger op de taakbalk (naast de klok) en klik daarna op Afsluiten.
Maak de volgende wijzigingen in je Internet-opties:
Klik op de knop Start in Microsoft Windows, wijs Instellingen aan en klik daarna op Configuratiescherm.
Klik op Netwerk- en Internet-verbindingen.
Klik op Een Internet-verbinding instellen of wijzigen.
Klik op het tabblad Inhoud.
Klik bij Certificaten op SSL-status wissen.
Klik op OK zodra je een bevestiging ontvangt.
Klik op het tabblad Geavanceerd en schuif daarna omlaag naar Beveiliging.
Zorg ervoor dat Controleren of de server een certificaat heeft ingetrokken (opnieuw opstarten noodzakelijk) niet is ingeschakeld en dat SSL 2.0 gebruiken en SSL 3.0 gebruiken wel zijn ingeschakeld.
Als je Microsoft® Windows® XP op je computer uitvoert, maak je de DNS-resolvercache leeg.
Klik op Start op de taakbalk en klik daarna op Uitvoeren.
Typ cmd in het vak en klik daarna op OK.
Typ ipconfig /flushdns bij de opdrachtprompt en druk op ENTER.
Probeer je opnieuw aan te melden bij MSN Messenger
 
Sign In
The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. Please try again later.
Last Update: 4/12/2007 10:15:00 AM Pacific Time (GMT -8:00)
 
Kan de webpagina niet vinden
HTTP 404
Meest waarschijnlijke oorzaken:
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
Als u op een koppeling hebt geklikt, is deze mogelijk verouderd.

Mogelijke acties:
Geef het adres opnieuw op.

Ga terug naar de vorige pagina

Ga naar www.hotmail.msn.com en zoek de gewenste informatie.

Meer informatie

Deze fout (HTTP-fout 404 - Niet gevonden) houdt in dat een verbinding met de website kan worden gemaakt, maar de gewenste pagina kan niet worden gevonden. Het is mogelijk dat de webpagina tijdelijk niet beschikbaar is. Maar de website kan ook zijn gewijzigd of de webpagina is mogelijk verwijderd.

Raadpleeg Help voor meer informatie over HTTP-fouten.
 
Kan de webpagina niet vinden
HTTP 404
Meest waarschijnlijke oorzaken:
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
Als u op een koppeling hebt geklikt, is deze mogelijk verouderd.

Mogelijke acties:
Geef het adres opnieuw op.

Ga terug naar de vorige pagina

Ga naar www.hotmail.msn.com en zoek de gewenste informatie.

Meer informatie

Deze fout (HTTP-fout 404 - Niet gevonden) houdt in dat een verbinding met de website kan worden gemaakt, maar de gewenste pagina kan niet worden gevonden. Het is mogelijk dat de webpagina tijdelijk niet beschikbaar is. Maar de website kan ook zijn gewijzigd of de webpagina is mogelijk verwijderd.

Raadpleeg Help voor meer informatie over HTTP-fouten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan