Via msn Downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

niksen

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2004
Hallo

ik heb een maat van mij op msn en hij heeft nog sneller internet dan mij ik heb zelf 1600kb bdown 512kb up maar als ik wat via msn verstuur naar hem dan gaat het net zo sloom en naar andere mensen gaat het snel bij hem ook weet iemand misschien hoe dit kan...

B.v.D

Niksen

Er zijn meer mensen die hier over klagen de laatste tijd.
MSN is ook een beetje in de war de laatste weken.

wat is net zo sloom als bij andere mensen ??

sneller versturen dan jouw upstream is niet mogelijk al hebben andere mensen een 8 megabit verbinding het gaat om jouw upstream snelheid.

Geplaatst door tazman
wat is net zo sloom als bij andere mensen ??

sneller versturen dan jouw upstream is niet mogelijk al hebben andere mensen een 8 megabit verbinding het gaat om jouw upstream snelheid.

Bij andere mensen gaat het sneller (Beter lezen)
maar die maat van mij heeft 8 mb per sec vele sneller dan mij het maakt ook niet uit als ik het naar hem stuur of hij naar mij het gaat echt heel sloom echt vaag

Andwoord =

met elkaar bestanden uitwisselen gaat altijd traag via msn omdat het nog via de server van msn gaat, en omdat veel mensen op msn zitten (die weer verbinding maken met de server van msn om online te komen) kan de server minder snel je bestanden verwerken dan als je p2p download. (of upload)

Re: Andwoord =

Geplaatst door Thomdevill
met elkaar bestanden uitwisselen gaat altijd traag via msn omdat het nog via de server van msn gaat, en omdat veel mensen op msn zitten (die weer verbinding maken met de server van msn om online te komen) kan de server minder snel je bestanden verwerken dan als je p2p download. (of upload)

jah okay daar ben ik het mee eens op msn gaat het altijd sloom maar bij hem gaat het echt heel sloom echt 1 kb en dan nog ff wachte en dan weer 1 kb schiet echt niet op man tewijl hij nog sneller internet heeft dan mij ik snap er echt geen hol van :confused: :confused: :confused: :mad: :( :( :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan