Kijk na of de Remote Registry service wel draait op die computers die je nu niet bereiken kunt. Vergelijk dat ook even met computers die je wél kunt bereiken.
Uitleg: Op (bijv.) Vista pc's staat Remote Registry standaard uitgeschakeld. Hierdoor kun je (bijv.) geen toegang krijgen tot de Logboeken van die computers totdat je Remote Registry op Automatisch zet en start.
Blijkt Remote Registry wél aan te staan, kijk dan naar Firewall-instellingen op die computers waar je nu verbindingsproblemen mee hebt.
Dan is er nog een groot probleem als de RPC service niet werkt op die computers. Kijk de Logboeken na op meldingen die daarop wijzen (vooral rond het moment van opstarten van het werkstation).
Verder zou het bijv. kunnen zijn dat het computer-account niet goed kan authenticeren ("Userenv" meldingen in Logboeken), en dus dat je wellicht de werkstations opnieuw in het domein moet hangen.
En natuurlijk is het ook van belang dat alle computers te benaderen zijn vanuit het gebruikersaccount waar je PSInfo op draait. Staan alle werkstations in een domein, dan zou het genoeg moeten zijn om als Domein administrator ingelogd te zijn om met PSInfo je werk te doen.
We horen het wel.
Succes,
Tijs.