via usb stick xp erop ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
laptop van een kennis heeft een kapotte cd/dvd speler. nu wil ik xp overnieuw erop zetten vanaf cd rom. ik heb een bootable cd. kan ik deze nu rechtstreeks kopieeren naar de usb stick zodat deze opstart als de stick in de pc zit ? in de bios de bootvolgorde veranderen.
ok komen ernog andere dingen bij kijken ?

@hades
uit de huisregels:

Geef geen "kale" links als antwoord, omschrijf op z'n minst wat er op de betreffende pagina te vinden is en waar precies naar gekeken dient te worden. Is de site in een andere taal dan Nederlands? Vermeld dit dan ook even.

Een XP opstart diskette (XP boot disk) lijkt me heel wat anders dan wat er gevraagd wordt.

Voor zover ik het kan zien wil iemand XP op een stick installeren en vanaf de stick booten. En voor zover ik weet kan dat dan weer niet. Je zou XP op de stick moeten installeren en dat zou ten eerste al de installatie moet slikken en ten tweede vanaf die PC moeten gebeuren zeer waarschijnlijk.

Laatst bewerkt:
Ik zie nu trouwens in dat ik de vraag verkeerd begrepen heb. Ik dacht dat er sprake was van het installeren van XP op een USB stick.

Overigens ben ik benieuwd of het vipertronic nog gelukt is.

gaat erom om een bootable usb stick te maken en de pc vanaf te stick op te starten en dan xp opnieuw erop zetten volgens mij moet dit met bart pe lukken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan