Via wifi kan ik mijn extender niet meer vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter28121968

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2009
Berichten
12
Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik een wifi probleem, om mijn bereik te vergroten heb ik een Cisco extender, sinds kort is het bereik weggevallen. Ik heb gewoon WIFI via de ipad en laptops. Maar via de laptop lukt het niet om de extender te vinden om hem opnieuw te installeren. Nu heb ik een Belkin aangeschaft, het zelfde probleem. De lampjes blijven knipperen alsof hij aan het zoeken is. De extenders heb ik ook al gereset.

Wie kan mij helpen ?

Groeten Peter
 
Download de MiniToolBox bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op "MiniToolBox.exe" om te tool te starten.
  • Let op!!! Windows Vista & 7 gebruikers dienen MiniToolBox.exe als administrator uit te voeren "Rechtermuisknop uitvoeren als",
  • Vink vervolgens de onderstaande opties aan.
    • List content of hosts
    • List IP Configuration
    • List Winsock Entries
    • List last 10 Event Viewer Errors
    • List Devices
    minitoolbox.jpg
  • Klik vervolgens op de knop Go.
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand geopend, plaats deze als bijlage in je bericht inclusief de probleemomschrijving.
  • Dit logbestand wordt tevens op de locatie als results.txt opgeslagen waar de MiniToolbox is uitgevoerd.
Bekijk bijlage 204924

Klik op de paperclip om naar het te uploaden bestand te navigeren, selecteer deze en kies openen. Klik hierna op Bestand toevoegen.
Wil je meerdere log bestanden als bijlage toevoegen dan voer je het bovenstaande reeds opnieuw uit.
 
Beste Dorado,

Dank voor je reactie, hierbij mijn vraag en resultaat.
Hoor graag van je.

Groeten Peter

Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik een wifi probleem, om mijn bereik te vergroten heb ik een Cisco extender, sinds kort is het bereik weggevallen. Ik heb gewoon WIFI via de ipad en laptops. Maar via de laptop lukt het niet om de extender te vinden om hem opnieuw te installeren. Nu heb ik een Belkin aangeschaft, het zelfde probleem. De lampjes blijven knipperen alsof hij aan het zoeken is. De extenders heb ik ook al gereset.

Wie kan mij helpen ?

Groeten Peter
 

Bijlagen

  • Result.txt
    15,6 KB · Weergaven: 27
Probeer deze stappen:

1. Combineer [windowstoets & r] → typ: msconfig. Schakel McAfee Network Agent Service uit.
2. Update het stuurprogramma van je netwerkadapter. Kijk hier voor meer informatie.
3. Herstart je router en wacht 10 minuten
4. Probeer de netwerkinstellingen te resetten m.b.v. deze FixIt (XP, Vista, 7 & 8)
5. Combineer [windowstoets & r] → typ: ncpa.cpl. Verbreek 1 verbinding zodat je er maar 1 gebruikt of rechtsklik Verbindingsbrug maken.
6. Controleer de netwerkadapterinstellingen. Klik op Configuratiescherm → Netwerk en internet → Netwerkstatus en taken weergeven.
Klik op status weergeven. Schakel VPN sotware of andere extra netwerkgerelateerde software uit.
7. Schakel de virtual network adapters uit.
8. Schakel de verbinding uit, wacht 1 minuut en schakel daarna de verbinding weer in.
 
Extender

Dank voor je reactie !
Moet ik al deze stappen doen of 1 voor 1 ?
McAfee was verlopen en heb ik nu verwijderd.

Handig om te weten dat het op een andere laptop ook niet lukt ?

Groeten Peter
 
Als het meezit, hoef je ze niet allemaal te doen, maar het is afhankelijk van de oorzaak.
Als dat de laatste is, moet je ze allemaal doen, vous comprenez?
 
Het is gelukt, met een andere stap, extender langer dan 10 seconden gereset........... en geinstalleerd. Werkt gewoon weer !:) Bedankt voor je reactie.
 
Mooi ;)
Klik nog ff op "Zet status opgelost" op de blauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan