Via XBMC wel video en muziek, maar geen foto's over netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Hallo,

Ik heb vandaag XBMC geïnstalleerd bij een kennis (de Windows versie)
Op den harddisk heb ik een hoofdmap aangemaakt met de naam XBMC, in deze map heb ik 3 submappen, Fotos, Videos en Muziek.

Ik heb alle mappen toegevoegd bij xbmc (uiteraard de juiste map bij de juiste categorie). Er is nu alleen iets vreemds:

Als ik in xbmc de muis stilhoud boven Videos of Muziek, dan zie ik in het submenu "add-ons" en "Bestanden" staan en kan ik daarvandaan via "bestanden" naar de juiste subdir gaan om muziek of videos af te spelen.

Ga ik naar afbeeldingen dan krijg ik alleen de optie "addons" en niet de optie "bestanden". klik ik op "afbeeldingen"dan worden de foto's vanuit xbmc wel getoond als miniaturen en kan ik ze ook gewoon bekijken.

Als ik nu naar het mediacenter ga (LG mediacenter) dan kan ik als ik daar XBMC open als dlna, ook de video's zien en de muziek, maar ook geen foto's
Als ik een van de twee aanklik zie ik op het scherm alleen "video library" en "audio library", maar geen enkele map waar ik de foto's kan zien.
Ik heb de fotomap al een paar keer toegevoegd maar hij verschijnt gewoon niet beneden op de mediaspeler.

Heeft iemand een idee wat hier mis kan zijn?

Alvast bedankt. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan