Viber

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
806
Ik gebruik op mijn Iphone Viber, maar als Wifi aanstaat is dat dan altijd gratis, en als ik geen wifi heb en de 3 G diensten staan aan, is het dan ook gratis, dat is waarschijnlijk naar andere Vibers, maar wat als ik een gewoon nummer bel, waar en door wie word dat aangerekend, want we hebben alleen onze GSM moet opgeven, graag wat meer uitleg
 
Als je gratis wilt bellen naar anderen moeten de anderen ook Viber hebben, anders worden de kosten afgetrokken van uw tariefplan.
 
Ja dus van mijn provider, in dit geval proximus, maar weet u of die tarieven het zelfde zijn met of zonder viber
 
Wat bedoel je? Als je belt IN viber is het volledig gratis, als je belt UIT viber, contacten dus -> Geld
 
Ik bedoel als ik met viber bel naar een gewoon telefoon nr bel, dus geen viver account, dan kost het geld denk ik, maar is er een verschil als ik met viber bel naar een gewoon nr, of gewoon bel met Proximis, is er een verschil in prijs
 
Hi,

This is a member of the Viber R&D Team!

Excuse me, my Dutch is not so good, so I will write in English :)

@giljombom - Viber itself - the app and the service - is totally free, meaning we (Viber) don't charge anything from you.

Since Viber uses the internet to function, both sides of the conversation must be connected to either WiFi or 3G. If a user is connected to WiFi - that user is not paying anything for sure. If the user is connected to 3G, the user *may* be paying his cel***ar company for the data (Viber uses 0.25MB per minute of call), but that depends on the specific data plan that he has with his cel***ar company, and needs to be verified with them.

If you have any question about Viber - please feel free to ask.

Thank you,
Viber Team
 
Komt heel geloofwaardig over -kuchkuch-
Geregistreerd
15 april 2012

EN je zit op een Nederlandse site.. Wtfuq?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
We can easily prove to you that we are indeed representatives of Viber Media :)
Contact me via Private Message and I will be able to verify this through our official HelpDesk or via email (@viber domain).

Viber representatives register to many forums worldwide to offer direct support to our users :)
 
Hi Viber and welcome to our forum.

I understand you would like to help. But as someone also typed before, we are a Dutch forum. The language we use is Dutch.
 
@crash -

Thank you, it is our pleasure to be here.

We acknowledge and respect the fact that this is a Dutch speaking community, but unfortunately by management decision we are only permitted (and at this stage - able) to provide support in English.
Would you be interested that we continue our support in English or unfortunately stop providing the support?
 
Laatst bewerkt:
Certainly.

Please send me a Private Message and I will be able to give you the details to prove that we are indeed official company representatives :)
 
Private messages only can be used by users, who are member of Helpmij.nl Union.
 
I see.
I apologize for the confusion.

In that case, I invite you to contact us at logs@viber.com (note the official @viber domain!) and you will be replied by an employee of Viber, who will confirm our official presence here in the forum. Alternately, you may contact our support team at http://helpme.viber.com, open a support ticket and ask to verify that we are here on helpmij in an official manner.

Either way you choose, you will be replied by official teams of our company who will be able to confirm that I am an official representative.
 
Hallo crash , bedankt voor uw antwoord , maar ik kan spijtig geen engels
 
@crash -

Dank u voor de verduidelijking van de materie. Wij zorgen ervoor dat u een Nederlandse vertaling altijd toe te voegen aan onze berichten vanaf nu.

-------------------------

Thank you for clarifying the matter. We will make sure to always add a Dutch translation to our messages from now on.
 
Dit topic is van april 2012 en ouder dan 3 maanden en volgens de regels is het niet toegestaan deze nog te bumpen ook al is het je eigen topic. Om die reden gaat er een slotje op. Uiteraard kun je indien nodig een nieuw topic starten met eventueel een verwijzing naar dit topic toe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan