Vice city game

• Onderwerp starter Onderwerp starter fou
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fou

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2006
Hallo mensen ik heb een probleem ik heb inmiddels vice city al geinstalleerd.
hij doet het , maar ik heb langzamerhand mods in gezet auto mods ik heb zeg maar
echte autos ingerolen voor de autos in dat spel, maar het spelletje loopt erg snel vast na die mods als ik dan zeg maar be eindig dn krijg ik die melding foutenrapport verzenden
ik klik op verzenden en dan krijg ik de windows website waarin staat dat ik de patch moet downloaden van dat spel ik heb het gedownload maar tijdes de installatie van die patch
krijg ik een melding van dat de patch niet geinstalleerd kan worden omdat ik geen originele vice city spel heb, Het is geen originele spel maar hij deed het wel op het begin en alles ging perfect maar nu wil ik graag weten hoe ik die patch toch erin krijg want anders kan ik niet meer doorspelen en dat wil ik niet hebben.

ALvast bedankt voor de mensen die hierop reageren

:confused:

Probeer eens je vice city te deinstalleren. Dan opnieuw te installeren. Vervolgens eerst de door microsoft aanbevolen patch en als laatste de mods er overheen doen.

neej ik heb t geprobeert het ligt gewoon aan het spelletjes ik vind het jammer maar ik hoop dat er een oplossing voor is:confused:

hhahaha je droog ben je toch man de nieuwste is al uit en jij komt nu pas achter.

Heej killermenace hij deed het soms af en toe maar ik heb vandaag een mod ingezet een auto mod en toen ik het spelletje weer opstartte toen liep die tijdens het laden al vast toen ik het spelletje uit deed stond er unhandled expetition en die patch kan ik niet downloaden omdat ze beweren dat ik geen geldige spel heb ofzo iets :confused:

Dan zit er waarschijnlijk ergens een bug in de automod.
Kan je niet ergens een andere downloaden om te zien of het dan nog problemen geeft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan