Vid card stab test FREESTONE (loopt niet fijn)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lechuque

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Ik heb LAG in Arma online m'n verbinding is goed (online getest 512kb/s down & 130kb/s up) , m'n drivers zijn up to date. Virus,Trojan e.d is mogelijk maar dan moet t een stiekeme zijn want ik heb 3 * opnieuw geinstalled en BIOS gecleared ik heb Kaspersky online pro 2009 die vindt nix. Als ik een stability test uitvoer met Freestone stability test.
dan zie je 2 wereldbollen draaien 1 gekleurde en 1 zwart wit , de zwart wit bol blijft continue hangen (vaak i.i.g) dit had ik een tijd geleden nog niet maar dit is versie 1.0.0.3 en ik had toen de versie daarvoor (weetnie of t uitmaakt) als ik een benchmark doe zijn m'n scores wat laag maar ik heb dan ook een dell en die geeft m op z'n laagste standje mee natuurlijk als ik m O.C heb ik wat betere resultaten. ik zou graag bijgestaan worden door een doorgewinterde hardware fanaat.
(ik ben heel wat forums afgeweest maar om de een of andere reden laten ze me overal links liggen , (misschien heb ze te vaak gekickt in bf 2142) als ik jouw ook een pak op je broek heb gegeven dan spijt me dat oprecht HELP ME ALSJEBLIEFT !!!

spex. Dell Dimension 9200
Intel core 2 6400 2,13 GHz
2 Gig ddr2 sdram 667 MHz
NVidia 7900GS 256 mb
WinXP pro sp3
Kaspersky online pro 2009

En nee, er zit geen stof in m'n pc

Alvast bedankt Mark (Lechuque)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan