Vid kaart installe

Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Hey,

Ik heb mn windows opnieuw geinstaleerd (win xp pro), maar weet niet hoe ik mn vid kaart moet installe. (ik heb er geen cd van ofzo.)

Attachment bevat screen van de gegevens van mn vidkaart (via windows op andere partitie).

Hoe krijg ik hem geinstalled?

Alvast bedankt :D

Bijlagen

• Clipboard02.gif
    Clipboard02.gif
    18,4 KB · Weergaven: 27
ga eens naar de site van het product soms staan daar ook de downloads.

Ok, bedankt voor de hulp, ik probeer het dadalijk uit :D

Ok, is gelukt. Ik heb een gelijkaardig probleem met mn windows vista (op een andere pc). Heb echter geen idee welke vid kaart erin zit.

Hoe los ik dit op?

Dan krijg ik als vid kaart "ATI Radeon X1200", maar ik heb zo het vermoeden dat dat de crap is die op mn moederbord geintegreerd zit. Ik wil met de kaart die in mn pci-e slot zit kunnen werken...

Ik zie er nix van een andere vid kaart staan...

instaleer hem eens opnieuw.

kijk of de pc ondekt:nieuwe hardware gevonden.

edit:zit er wl een kaart in??????

Laatst bewerkt:
Ik heb er geen cd van, dat is het probleem...

Euhm, hij zit er momenteel in hoor.

Of moet ik mn pc afzetten, hem eruit halen, pc aanzetten, terug afzetten, erin steken, en pc weer aan zetten? :confused:

yep

en als je hem in je hand heb staat er geen merk en type ergens op de printplaat?

Heb gedaan wat je zij, maar mn pc geeft geen bericht ofzo. Merk is acer.

Geen idee of het een "voedings kabel" is, maar er zit wel een kabel op die naar een aansluiting op mn moederbord gaat. gaat over een blok van 2x4 pinnen waarvan er 1 ontbreekt.

Ik heb zelf een radeon 9200 SE gehad en ik moest na de format altijd gewoon even de drivers van de ati site downloaden en installeren!
Bij mij zat er trouwens helemaal geen kabeltje aan.. de 9200 is gewoon een insteekkaart die werkt zonder extra voedingskabel ;)

Ik heb zelf een radeon 9200 SE gehad en ik moest na de format altijd gewoon even de drivers van de ati site downloaden en installeren!
Bij mij zat er trouwens helemaal geen kabeltje aan.. de 9200 is gewoon een insteekkaart die werkt zonder extra voedingskabel ;)

onzinnige nietszeggende toevoeging!!!!:confused:
het gaat er juist om wat voor een kaart het is!!!

@ts:kijk eens in je bios of daar je onboard uit staat en dus kiest voor pci_
normaal hoeft dat niet maar je weet maar nooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan