Video als anoniem uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

hmwul

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2012
Bestaat er een mogelijkheid om een video te uploaden en die als 'anoniem' te plaatsen?

Voor zover ik weet staat altijd je naam bij een video.
Wanneer je middels een video iets wilt uitleggen, in een forum bericht, dan wil je (net als hier) je echte naam 'verbergen', dus gebruik je een alias.
Maar wanneer je in een bericht een link plaatst naar een video op, bijvoorbeeld, YouTube, dan staat daar wel je naam bij. Je anonimiteit gaat verloren dan.
Voor zover ik weet bestaat er geen optie om de video te plaatsen onder een alias, of je naam te verbergen, of als anoniem.

Heeft iemand enig idee hoe je dit kunt oplossen, c.q. of er diensten die deze mogelijkheid wel bieden?

p.s. ik weet niet of dit forum die juiste plek is voor dit bericht.

Een ander Google account nemen met een fantasienaam...
Youtube benader je toch (ook) via Google. de eigenaar van Youtube?

Verder wordt wel er wel oa je ip adres gelogd, dus echt "verborgen" is alles niet...

Dank, dat is inderdaad misschien een optie. Moet ik over nadenken. Het Google account moet je dan alleen en uitsluitend daarvoor gebruiken: uploaden van anonieme video clips.
Je moet er een email adres aan linken.
Dan moet je ook een nieuw email adres gebruiken, neem ik aan.
Anders houdt Google bij wat je allemaal leuk vindt, bekeken hebt, etc. op basis van je email adres en zet dat onder je nep account, als 'Recommended' etc.
Denk ik ...
Ik weet het niet zeker.

Verder wordt wel er wel oa je ip adres gelogd, dus echt "verborgen" is alles niet...

Als de inhoud van de video's in strijd is met de wet dan vraagt het OM gewoon de gegevens op bij de provider en staat de politie voor je deur. Zo eenvoudig is dat.

Ja, en er wordt nog flink getwijfeld... en was het niet zo "bij twijfel niet doen..." :p
Oja, we mogen je helemaal niet helpen bij een illegale actie, lees de spelregels van het forum...:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan