Video beeld heel slecht via PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

BOBO Ricky NL

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2005
Hey beste helpmijers,

Heb sinds een half jaar een nieuwe video kaart ( Gforce 8600 GT ) maar kom net tot de schrikbarende ontdeking dat mijn video kaart geen goed beeld geeft op mijn televisie..... Ben al gewend dat er een paar strepen in het beeld zitten maar het beeld is gewoon niet helder, heb namelijk net een filmpje gebrand voor iemand, maar die dvd is van veeeeeeeeeeeel betere kwaliteit dan die ik gezien heb, terwijl het de zelfde film is :shocked: Hoe kan dit?? Zou het zin hebben om een TV kaart te halen ofzo :rolleyes:.....

Hoop dat jullie een antwoord hebben,

Greetz BoBo

Hmz, idd. ben eindelijk af van mijn streepen en het lijkt er idd. op dat het beeld van betere kwaliteit is :thumb: voor de tip... Mare het beeld is nu vrij rood, weet jij hoe je dit kunt veranderen ??

Greetzzz BoBo

Hmz, de strepen zijn er weer hoor :( Snap het niet helemaal, moest niewe drivers instaleren voor het spel Time Shift, je zou denken de nieuwste dus geen probleem, wel dus.... :shocked: Hoe kan dit nu, ook als ik nu terug ga naar mijn oude drivers dan krijg ik de zelfde strepen weer te zien.... :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan