Video bekijken hoe ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ismail123

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2008
Ik kan geen video s kijken op youtube, ik moet the latest flash player downloaden maar dat lukt niet. Ergens stond ook dat het te maken heeft met javascript. Hoe kan ik weer videos kijken op youtube.com

ja, vandaar lukt het niet, ik heb ook geklikt op I agree, maar alsnog de venster blijft hetzelfde. Ik zie helemaal geen veranderenignen, wat moet ik gaan doen om toch de laatste flash player toch te downloaden zodat ik toch gebruik kan maken van youtube.com

wat raar, flash player werkt nog niet, altans youtube.com werkt niet. Ik denk dat het te maken heeft met javascript maar weet niet zeker.....
normaal gezien moet youtube.com wel werken

hey

Heb je er xp of vista inzitten?
Want als er vista inzit dan moet je waarschijnlijk eerst iets van een firewall uitschakelen omdat vista die instalatie anders tegenhoud.

Ligt eraan, want hij zegt dat het misschien iets is met java.
Dit laat vista soms wel en soms niet door. Ik kan daar geen touw aan vastknoppen.
Of in elk geval zo is mijn ervaring met vista.
Misschien toch ff het proberen waard.

Dat 'ie iets niet doorlaat zou ik niet bij de Firewall, maar bij de UAC zoeken. Maar er wordt altijd gevraagd of je het wilt doorlaten of niet. Dus tenzij je zelf op Annuleren klikt, komt 'ie er gewoon door.

het is niet dat ik iets kan laten anuleren, ik klik op agree vervolens op dowloaden, ik krijg dan alleen een soort flits, net alsof de pagina wordt vernieuwt, ik heb een windows xp home edition, normaal gesproken moet hij m wel downloaden, want ik heb dezelfde link aan mn vriend gestuurt en bij hem doet tie het wel, raar dat het bij mij niet doet, want ik kan nog steeds geen video s bekijken....

Reset anders je browser eens. Ga daarvoor naar Extra > Internetopties > Geavanceerd > Opnieuw instellen. Probeer het daarna nog eens.

wat moet ik dan wijzigen of liever gezegt wat moet ik aan vinken en welke niet, want het downloaden lukt nog steeds niet

ik heb op de standaard instellen geklikt, en alles is herstelt maar dat downloaden lukt bij mij nog steeds niet...

Kijk eens bij Configuratiescherm > Software. Staat Adobe Flash Player daar al? Zo ja, verwijder 'm dan eens, en probeer het daarna opnieuw.

ik heb die al verwijderd , ik heb dus helemaal geen flash player mee, en dat downloaden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan