Video bekijken onmogelijk. Videokaart voldoende?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Als ik een videofilmpje bekijken wil op you tube, de telegraaf, of iets dergelijks dan is het geen doen. Na enkele seconden kijken, moet erweer geladen worden. Een filmpje van 3 minuten duurt zo een half uur. Geen doen dus! Kan dit komen omdat mijn pc niet voldoet, de videokaart niks is, of wat kan de oorzaak zijn?

Windows 7 32-bits;
Processor pentium dual core E5400 2,70GHz 2,70GHz;
Ram: 4GB (2,75 GB beschikbaar;
Video: Nvidia GeForce 7100/Nvidia nForce 630i

mvrgr. Kanyarat.

ik zou zeggen dat het niet aan je videokaart ligt..
is je internet soms ontiegelijk traag?
je zou ik kunnen proberen om adobe flash opnieuw te installeren

adobe flash idd opnieuw installeren.
ook kun je op YT aangeven dat je een trage verbinding hebt en daar passen ze dan de kwaliteit op aan.
voor youtube werkt natuurlijk google chrome het beste als browser... daar kun je ook rekening mee houden

eventueel niet genoeg buffergegeugen, eens klikken op rechterknop op het filmpje en adobe instellingen, ergens bij memory use of gegeuhengebruik, kun je het bufferen op voorhand laten gebeuren door toegestaan gegeuhen op onbeperkt of wat je wilt zetten. idd, het kan ook je internet zijn...:confused:

Ik zit hiet in Thailand en internet via een stick met een sim kaart erin. Het zal dus de verbinding zijn die nu niet bepaald snel is! Bedankt voor da reply's!!

oooh je zit op 3G dus? tja dongels zijn gewoon een beetje ruk. ze werken prima om je mail ofzo binnen te halen maar voor video stream is het niet optimaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan