video bestand op usb stick na 1x afspelen doet het niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter fjlv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fjlv

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Het converteren van de usb stick is nu wel gelukt. Maar het probleem van het afspelen nog niet.
Of ik nu converteer en formatteer naar exFAT of NTFS, als ik meer dan 2 VIDEO Mp4 bestanden op de USB stick van Gb heb gezet of ze nu groter of kleiner zijn dan 4 Gb, afspelen gaat niet. Het is ook opmerkelijk dat bij het 3e bestand van bv. 7 gb met kopieer en plak het kopiëren heel snel naar 60 seconden resterende tijd springt in de voortgangsbalk. In de verkenner staat dat er wel degelijk bv 7 Gb bij is gekomen. Maar in de VLC player wordt aangegeven dat er 0.00 minuten video is. Onbewerkte MTS bestanden, dus direct van de camera, worden wèl goed gekopieerd. Dus elke keer als ik een 3e en/of 4e mp4 bestand kopieer wordt dit niet goed gedaan. Als ik dan bijvoorbeeld dat 3e mp4 bestand als eerste kopieer, gaat het wel goed. Het ligt dus kennelijk niet aan het bestand. Ook deze mp4 bestanden gekopieerd naar een externe HD gaat prima.

Ik heb gemerkt dat als ik bijvoorbeeld 4 mp4 bestanden alle 4 in een afzonderlijke map kopieer, ALLE mp4 bestanden het doen met de vlc video player.
Als ik echter de usb stick op de veilige manier verwijder uit de PC en daarna weer in de PC steek of in een ander afspeel apparaat, tablet, dvd speler met usb ingang, dan doet steevast de eerste mp4 file het niet meer. Kennelijk treedt er een soort blokkade of beschadiging van deze mp4 op?
Wat kan er aan de hand zijn met deze USB stick of met het gebruiken hiervan?

Frithjof

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan