video bewaking kan dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
Berichten
1.530
Hallo allen, ik heb een vraagje, ik heb een video camera met usb aansluiting en doormiddel van firewire aan te sluiten op de computer. Nu wil ik deze camera beelden laten opnemen ivm auto inbraken hier in de buurt.

Is dit mogelijk met deze camera te doen , er zit night view op maar welk programma kan ik daar het beste voor gebruiken om op te nemen?

het is de bedoeling om direct op de hardeschijf op te nemen of eventuele harddisk recorder, die heb ik ook nog staan. er moet wel voor een nacht mee op kunnen nemen dus ongeveer tussen de 12 en 15uur. als er die nacht niks gebeurt is wis ik het weer voor de nieuwe nacht.

Wie o wie kan me helpen

alvast bedankt groetjes :thumb:
 
Hallo allen, ik heb een vraagje, ik heb een video camera met usb aansluiting en doormiddel van firewire aan te sluiten op de computer. Nu wil ik deze camera beelden laten opnemen ivm auto inbraken hier in de buurt.

Is dit mogelijk met deze camera te doen , er zit night view op maar welk programma kan ik daar het beste voor gebruiken om op te nemen?

het is de bedoeling om direct op de hardeschijf op te nemen of eventuele harddisk recorder, die heb ik ook nog staan. er moet wel voor een nacht mee op kunnen nemen dus ongeveer tussen de 12 en 15uur. als er die nacht niks gebeurt is wis ik het weer voor de nieuwe nacht.

Wie o wie kan me helpen

alvast bedankt groetjes :thumb:

Hoe het werkt weet ik niet maar hou er wel rekening mee dat je strafbaar bent dan!
 
mits ik een bodje plaats toch ...dat doen we niet maar goed blauw kan hier niks mee dus moeten we zelf maar stappen gaan onder nemen toch:eek:

ik wou dat het anders was maar is helaas niet zo

groetjes
 
oke zal eens kijken of ik daar wat mee kan , maar ik heb een gewone hand camera met v8 bandjes maar wel met usb en firewire aansluiting dus weet niet of die wel herkent word

Groetjes mike
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan