Video branden op DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Renault18

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2009
Laatst vroeg een vriendin mij of ik iemand kende die een videoband op een dvd kan zetten. Ik zei toen dat het als het goed ikzelf ook kan. Dat is mij gelukt alleen speelde hij hem alleen af op de dvdspeler waarop hij is gebrand. Dit was vanmiddag.

Toen keek ik of hij het op een andere dvd speler deed en dat deed hij niet. Ook niet op mijn laptop. Toen ben ik maar eens gaan googlen en kwam in dit topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=260873

Toen ging ik weer naar de dvdspeler om hem af te sluiten alleen leest hij nou een lege disc. Terwijl als je op de achterkant van de disc kijkt zie je wel iets staan. Hoe kan dit en wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat hij het wel doet en ook op andere dvd spelers?

Alvast bedankt!

Met welk programma heb je de dvd gemaakt en met welke instellingen?

Als je een DVD recorder gebruikt en de video is overgezet moet de DVD wel geinitialiseerd worden z.g. gesloten. Anders doet ie het niet

Onze tv heeft 2 scart aansluitingen. Op de ene zit de video en op de andere de dvd speler. Heb de videoband aangezet en met de dvdspeler op het kanaal waarop de video afspeelt opgenomen. Het gaat om een philips dvd recorder. Heb het wel op een dvd-r opgenomen. Normaal nemen wij altijd op een dvd-rw op, dan kan ik wel op andere dvd spelers afspelen.
Geen idee op welke instelling die staat?

Ah! Stom van mij, dacht gelijk aan de pc.. :o

:(
Als je een DVD recorder gebruikt en de video is overgezet moet de DVD wel geinitialiseerd worden z.g. gesloten. Anders doet ie het niet

Ja, dat las ik ook in dat andere topic. Alleen wou ik dat doen maar hij las de disc dus als een lege terwijl ik hem er wel op had gebrand. En nadat ik hem had gebrand deed hij het ook gewoon maar 4/5 uur later niet meer:confused:?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan