video camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

folkerth

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
105
hallo,

ik heb een oude videocamera die niet meer kan opnemen. hij is niet al te groot en geeft haarscherp beeld, daarom dacht ik dat ik hem best wel als webcam kon gebruiken,(p.s, als ik hem op de tv aansluit kan ik nog wel het live beeld zien) ik weet alleen niethoe ik hem het beste kan aansluiten. op de camera zit een gewoon een normaale output. ik heb ff 8er de com gekeken en ik d8 dat hij of in de composite poort moet of in de s-video. als ik de juiste poort weet, wil iemand mij dan ook nog uitleggen hoe ik hem als webcam kan gebruiken?? alvast bedankt!!

fh
 
Koop een tv kaartje met composite ingang. Ben je wel iets van 20-30 euro kwijt. Die dingen bestaan tegenwoordig ook in usb versie, alleen ben je dan net ietsje meer kwijt.
 
hier ik nog een keer!!

folkert hier nog een keer! er zit al een composite ingang op!! 2 zelfs!

p.s ik gebruik wel win 98 se!
 
Is dat een tv kaartje dan of een video kaart met tv out?
 
jah ik weer

ik denk een video maar ik weet het niet zeker, hoe herken je dat dan?
 
Op je videokaart zit je monitor aangesloten, da's om overhoofd iets kunnen zien, zeg maar. Een tv kaart, daarmee kan je tv kijken op je pc, of naar een camera kijken in jouw geval.
 
jah ik weer

volgensmij heb ik geen tv kaart, ik zal er aan denken om hem aan te schaffen, alvast hartlijk bedankt, ik had alleen nog één vraag: is er nog een alternatieve manier om hem aan te sluiten of om alleen beeld te krijgen, via een programma ofzow?(ja ik snap dat met een programma alleen die poort er nog niet is maar misss via een andere aansluiting?)


fh
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan