video controller (vga-comp) staat uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

ooteman28

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2007
Goede dag,

Ik had problemen met mijn computer en die zijn opgelost met het vervangen van een VGA-kaart (heeft iemand voor mij gedaan).
Als ik op internet zit, gaat het scrollen nu stotend en is het beeld bij programma's bij uitzending gemist minder scherp dan voorheen.
Bij de hardware staat bij overige apparaten dat de video controller (VGA-comp) uit staat. Kan dit er mee te maken hebben?
Ik wil niet zomaar de video controller aanzetten daar dat misschien vervelende consequenties heeft. Ik weet weinig van computers, vandaar dat ik hier om raad vraag.

Alvast bedankt voor de eventuele hulp!

Groet,
Wim

Goede dag,

Ik had problemen met mijn computer en die zijn opgelost met het vervangen van een VGA-kaart (heeft iemand voor mij gedaan).
Als ik op internet zit, gaat het scrollen nu stotend en is het beeld bij programma's bij uitzending gemist minder scherp dan voorheen.
Bij de hardware staat bij overige apparaten dat de video controller (VGA-comp) uit staat. Kan dit er mee te maken hebben?
Ik wil niet zomaar de video controller aanzetten daar dat misschien vervelende consequenties heeft. Ik weet weinig van computers, vandaar dat ik hier om raad vraag.

Alvast bedankt voor de eventuele hulp!

Groet,
Wim

Het lijkt erop dat de videokaart drivers niet geinstalleerd zijn.

Die moet je ven installeren.

Dat doe je door, merk + type van de videokaart te zoeken, daarna drivers zoeken op de site en installeren.

Gr.

Rens

Hoe kan ik zien welke VGA-kaart ik heb?
Kan ik niet eerst beter de video controller aanzetten?

Zo kom ik bij de videocontroller:
-Deze computer;
-systeeminformatie weergeven;
-hardware
-apparaatbeheer;
-overige aparaten, hier onder staat bij mij de videocontroller.

Groet,
Wim

Jammer dat er helemaal geen reactie meer komt.
Ik zit nog steeds met het probleem!

Hopelijk reageert er alsnogl iemand die mij uit de brand kan helpen.

Groet,
Wim:confused:

Heel jammer dat er echt geen antwoord komt over de videocontroller.
Voor de echte computerfreaks lijkt het me geen moeilijke vraag.

Groet,
Wim
:confused:

heb je al met pc wizard gekeken welke videokaart er in zit, en de drivers geinstalleerd?

Met het programma pc wizard kun je kijken welke vga kaart je hebt.

Waar kun jij zien dat je videocontroller uitstaat, en waar wil je hem aanzetten?

Gr.

Rens

Inderdaad, met PC Wizard kijken welke videokaart je hebt, alleen met dat antwoord kunnen we verder helpen, en dat antwoord heb je zelf niet gegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan