Video Converter HTC HD2

Status
Niet open voor verdere reacties.

nietzoslim90

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2009
Hallo,

Ik wil graag een redelijk snelle en een goede video converter voor mijn mobiel (HTC HD2), deze heeft maakt gebruik van 4,3 inch beeld.. volgens mij is het scherm 480x800 (of andersom) 800x480

mp4 is denk het beste formaat hiervoor (3gp weet ik niet zeker of dat ook een goede kwaliteits formaat is) ook wil ik graag ondertiteling erbij kunnen plaatsen!

Welke programma raden jullie mij aan? (mag ook een betaald programma zijn, meeste programma's kan je toch gemakkelijk kopen via paypal)

Bij voorbaat dank,
Nietzoslim90

Hallo,

Ik wil graag een redelijk snelle en een goede video converter voor mijn mobiel (HTC HD2), deze heeft maakt gebruik van 4,3 inch beeld.. volgens mij is het scherm 480x800 (of andersom) 800x480

mp4 is denk het beste formaat hiervoor (3gp weet ik niet zeker of dat ook een goede kwaliteits formaat is) ook wil ik graag ondertiteling erbij kunnen plaatsen!

Welke programma raden jullie mij aan? (mag ook een betaald programma zijn, meeste programma's kan je toch gemakkelijk kopen via paypal)

Bij voorbaat dank,
Nietzoslim90

WIl je het programma op je mobiel hebben?
Ik heb namelijk ook de HTC HD2 en ik zet er altijd filmpjes op van futurama en dat doe ik door originele film bestandje van avi naar mp4 te converteren, en dat doe ik gewoon op de computer en dan zet ik het over naar mijn mobiel.
Weet alleen niet hoe je dat doet met ondertiteling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan