video converter met ondertitel ondersteuning

Status
Niet open voor verdere reacties.

fubarslayer

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2007
Heeft iemand enig idee of het volgende bestaat? Ik zou het niet vragen als ik mezelf niet al suf gezocht had. :

Ik zoek een GRATIS programma dat de volgende zaken TEGELIJKERTIJD tot een goed einde kan brengen:

Ik heb een videobestand "film.avi" en een apart ondertitelbestand "film.srt".

Het programma moet de film.avi kunnen omzetten naar film.mp4 (IPOD en PSP-compatibel) en TEGELIJKERTIJD de ondertitel van film.srt in de film.mp4 "branden"/embedden/hardcoden zodat daarna de film.mp4 op een IPOD en PSP te bekijken is met de ondertitel er in verwerkt.

Voor alle duidelijkheid. Ik zoek een GRATIS programma maar geen trial, demo, adware (bijvoorbeeld met ingebrand programmalogo in de film.mp4),...

Alavst bedankt

Xilisoft Video Converter ( kost geld maar er zijn manieren om dat te omzeilen:evil: )

PSP video 9 geheel gratis en zet alles goed om, nooit problemen gehad hier :D

subs lopen goed en heb zelf nooit echt problemen gehad hij pakte ze meteen.

mocht je toch problemen hebben, kan je een gratis converter naar welk formaat dan ook (die pakken subs ook meteen) en dan weer PSP video 9 doen om het PSP formaat te maken (dit is de manier waarop ik het meestal doe maar mijn converter naar wat voor formaat is niet gratis en al eerder genoemd)

Laatst bewerkt:
Als je het gewoon op je pc wilt afspelen moet je dit downloaden:
http://www.videolan.org/vlc/

Geheel gratis.

Je moet wel je ondertiteling hetzelfde noemen als je film.
Dus als je film heet:
Transformers2.avi
moet je ondertiteling hetenL
Transformers2.srt (of sun of welke andere extensie het dan ook heeft)
En het moet uiteraard in dezelfde map zitten.

Het gaat niet om het afspelen.
De TS heeft een ondertitelingsbestand en een film bestand avi en srt.

Deze wil de TS samengevoegd hebben in een .mp4 bestand ( ipod en psp compatibel )
Dan kan de TS op zijn psp of ipod de film bekijken met ondertiteling

Dat kan met Xilisoft video converter

Jou 'oplossing' heeft dus niks met de vraag / het probleem te maken.

@ Mr Skyline:

Ik wil nu net afstappen van dat "omzeilen" vandaar mijn vraag naar een gratis prog.
O.K. met een serial kan je niet veel verkeerd doen maar bij gecrackte progs stel ik mij uit veiligheidsoverwegingen dan toch de vraag wat ze juist aan dat prog gewijzigd hebben. Ze kunnen er dan net zo goed malware in verwerkt hebben. Ik ben geen programmeur dus ik kan dan ook niet echt nagaan of het al dan niet veilig is.
Toch bedankt voor het aanbod :thumb:

@ all:

Bedankt voor de suggesties maar ik heb zelf nog wat verder gezocht.

Ik kwam eerst uit bij Quick Media Converter waarvan de developers beweren dat het ondertitel ondersteuning heeft maar de praktijk gaf enkel foutmeldingen. Ik nam contact op met hun support en ze gingen het nakijken maar oplossing blijft voorlopig uit.

Toen kwam ik uit bij FormatFactory en dat prog werkt als een zonnetje :D

Grtz

compare with the free one

Free video converter maybe help you and it is free.But i suggest you use the shareware,because it has more functionnaly than the free one.You can compare it with Boilsoft Video Converter.If you wan get more information,you can go its homepage http://www.boilsoft.com/videoconverter/index.html to have a details.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan