yourdjeric
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 aug 2019
Beste helpers
Met een mobieltje op pad (ooit een camera misschien) willen wij als beginners video reportages maken van onze geocash avontuur.
De video komt aan als .mp4 en ik kan ze simpel genoeg als ik wil converteren.... Dit is geen probleem voor ons!
maar de software....
We zoeken een gratis software zonder watermerk, maar wat raad je ons aan?
Ik begrijp betaalde versies meer opties hebben en beter is als legale software wordt gebruikt, maar geld besteden voor beginners als wij zien we niet zitten.
Er is vast een leuke of goede en simpele video software beschikbaar op t net, die geen watermerken toont en je:
* Video's simpel kan inkorten (knippen)
* Meerdere videos na elkaar kan plaatsen
* opslaan als een video bestand of die we simpel kunnen converteren.
Het hoeft niet met effecten perse te zijn, en zeker die watermerk erin of reclames vooraf is geen optie.
Iemand suggesties?
t.b.v.
team elfjes
Met een mobieltje op pad (ooit een camera misschien) willen wij als beginners video reportages maken van onze geocash avontuur.
De video komt aan als .mp4 en ik kan ze simpel genoeg als ik wil converteren.... Dit is geen probleem voor ons!
maar de software....
We zoeken een gratis software zonder watermerk, maar wat raad je ons aan?
Ik begrijp betaalde versies meer opties hebben en beter is als legale software wordt gebruikt, maar geld besteden voor beginners als wij zien we niet zitten.
Er is vast een leuke of goede en simpele video software beschikbaar op t net, die geen watermerken toont en je:
* Video's simpel kan inkorten (knippen)
* Meerdere videos na elkaar kan plaatsen
* opslaan als een video bestand of die we simpel kunnen converteren.
Het hoeft niet met effecten perse te zijn, en zeker die watermerk erin of reclames vooraf is geen optie.
Iemand suggesties?
t.b.v.
team elfjes