video en gamer pc hogere prijsklasse: waar snel leverbaar?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lutz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lutz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 jan 2001
Ik wilde voor mijn zoon een vervangend gamer pc kopen, die ook videobewerking aan kan. Ik vond zoiets bij mijn locale leverancier in prijsklasse meer dan €2000.- inclusief Engelse Windows 7.
Alleen kan de locale dealer pas op 22 maart leveren.

Waar is zo iets sneller leverbaar?

Prijs kan waarschijnlijk beter. Levering ook sneller. Kijk eens bij dragoncomputers.nl

Ben bij gamecomputers.nl belandt.

Bij deze winkel is de pc binnen 3 dagen thuis en geheel geassembleerd.

Heb er een voor je samengesteld.
- I7 3770K
- 16GB geheugen
- 256GB SSD van crucial
- 2 TB Hardeschrijf (Seagate)
- 2x 7950 videokaart (3GB)
- Genoeg air flow om over te clocken. Zodat je je componenten niet opnieuw blijft aanschaffen. Nu kan je het enkel opvoeren. (Langere levensduur)
- Een fan controller met touch aan de voorkant van de pc. Waar je op kan bepalen, hoe heet mag me processor worden, hoe warm is het in me kast en op hoeveel % draaien me ventilatoren.
- Blue ray, DVD,CD brander/speler in een.
- 1 Jaar garantie bij Azerty
- Windows 8 (Kan je Windows 7 van maken indien gewenst)

Rand apparatuur
- 27 Inch beeldscherm van Dell (Ultrasharp-IPS technologie)
- Gamers hoofdtelefoon met mic.
- Gamers toetsenbord
- Gamers muis
- Goede gamers muismat
- 5.1 Dolby surround set

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B485488%5D=1&product%5B469644%5D=1&product%5B491249%5D=1&product%5B425856%5D=1&product%5B608804%5D=2&product%5B536990%5D=1&product%5B459773%5D=1&product%5B451284%5D=1&product%5B555331%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B251678%5D=1&product%5B235883%5D=1&product%5B197627%5D=1&product%5B606304%5D=1&product%5B304855%5D=1&product%5B71255%5D=3&product%5B511737%5D=1&product%5B260561%5D=1
Opmerking: PC zal binnen 5-10 seconden opstarten. Programma's starten ect gaan vloeiend en hebben bijna geen wachttijd. Als je de pc stabiel wilt laten lopen,
raad in je ten zeerste aan om nog een internet security pakket aan te schaffen. (G-Data internet Security of Kaspersky internet security)

Laatst bewerkt:
@sander, kijk nog eens goed naar je samenstelling. Hij komt niet overeen met je verhaal.

Wel een hele mooie samenstelling. Daar kan ik wel iets jaloers op worden.

Gelukkig zijn jullie scherp :)

Het was de bedoeling dat er een 27Inch scherm van Dell bij zat en een SSD.
De SSD en de hardeschrijf pakte hij waarschijnlijk niet (Door het refreshen?). Dit kan je nog altijd veranderen maar kom je op 2200 -2300 euro uit..

Voor die 300 euro meer. Heb je wel veel meer waar voor je geld.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je een zwaar weekend hebt gehad.:d Je zegt ook nog dat er 16 gb geheugen inzit, terwijl er maar 8gb in je samenstelling zit.

Hoi,

Misschien is het handig dat de ts meld of er wel randapparatuur nodig is. Dat zou ook schelen en een koptelefoon zou ook nog eventueel even kunnen wachten;) ook dat scheelt .

Haha, dat ook nog. Ja dat krijg je met teveel bier op, heb volgens mij nog steeds last van men kater :)

@Lutz
Ik wel even zeggen dat hetgeen dat je krijgt bij je lokale pcboer wel een heel stuk duurder zal zijn dan wanneer je het online bestelt.
Gemiddeld is dat rond de 200-300 euro, maar dat kan oplopen tot veel meer. (geen bron, gewoon eigen ervaring)

Waarschijnlijk kan het ook voor veel minder geld hoor :).

beste mensen, waarmee zijn jullie bezig. Ik had al de status op opgelost gezet, en het gaat lekker door. Het is een systeem van gamescomputer.nl geworden, en morgen is die klaar.

@subplayer52: je had gelijk: online is goedkoper. In mijn geval was online bestellen rond €100.- goedkoper. En ik krijg 3 jaar pickup en return. Bij een Oostenrijkse pc boer was het nog goedkoper gewest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan