Video-formaat LG Smart tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenJK

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2010
Hoi,

We hebben sinds kort een LG Smart tv.

Er zitten een aantel USB poorten op, handig voor films kijken dus, maar hij accepteert geen 1 videoformaat van mij.
Ik heb mp4, avi, wmv, mkv geprobeerd, maar geen 1 is het juiste formaat. (Heb een mp4 gedownload en geconverteerd naar die formaten.

Iemand enig idee welke formaten die accepteert? Er staat niks over in het boekje.

Alvast bedankt.

het ligt aan het type, het kan ook zijn dat hij helemaal geen video ondersteund maar enkel foto's

Als er idd. sprake is van 'sinds kort' zo'n TV hebben, dan zou het mij verbazen als die geen motionpictures af zou kunnen spelen.
Wellicht is een firmware update nodig. Als het ding een wlan en / of lan aansluiting heeft, ga dan eens naar het setupmenu en laat de TV eens zoeken naar een software update. Heeft het ding geen Wlan / Lanaansluiting, dan gewoon op je computer naar een firmware update zoeken en deze op usb zetten.

Maaaaaar, het moet ook in de handleiding van de TV staan (of deze motionpictures kan afspelen). Heb je de handleiding er al op doorgelezen?

Heb je die films op een USB HD staan? Kun je die bestanden wel zien?

Het is een van de nieuwste LG Smart tv's, ik ga er dus vanuit dat die wel video's kan afspelen. (dat is wat ze in de mediamarkt ook zeiden)

De handleiding staat eigenlijk niets in over video's van USB afspelen.

Toen we de tv aansloten kregen we gelijk een melding over een firmware-update. Die hebben we ook meteen gedaan.

Wat is het typenr van die tv?

Video
Foto
Audio Codec
DivX HD, H.264, H.265/HEVC
JPEG, JPS, MPO
AC3 (Dolby Digital), EAC3, HAAC, AAC, Mpeg, MP3, PCM, DTS
Deze kan dus duidelijk motion pictures afspelen.
Echter hangt het nu af van de gebruikte opslagapparaat, usb groter als 32GB en HDD groter als 2TB, kan deze dus niet aan, als je de handleiding leest op pagina 116

Mijn vraag was dus om reden van je laatste regel. Daar kreeg ik alleen geen antwoord op van TS.

Toch vreemd, heb verschillende van die formaten geprobeerd. Usb is 4gb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan