Video geheugen uitbrijden via interngeheugen

• Onderwerp starter Onderwerp starter michiel117
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

michiel117

Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn video geheugen uitbreiden maar ik weet niet precies hoe dat moet en of dat wel kan. Ik heb gelezen op verschillende topics dat het wel via je BIOS op enof andere manier kon ik heb een :

MOBILITY RADEON 9000 (32mb)

Nog meer :

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    45,4 KB · Weergaven: 51
mocht de mobility radeon 9000 in een Dell D600 laptop zitten moet ik je teleur stellen.
dat kan niet

mocht de mobility radeon 9000 in een Dell D600 laptop zitten moet ik je teleur stellen.
dat kan niet

ja een dell D600 latitude :confused:

Werkt het ook niet als je een nieuw moederbord koopt? Met meerdere mb's op de videokaart?

Tnx voor je snelle reactie:thumb:

nope, er is maar 1 type mobo voor de D600 maar waarvoor wil je het.

nope, er is maar 1 type mobo voor de D600 maar waarvoor wil je het.

Ik wil graag wat meer geheugen om o.a games op mijn pc te spelen.
Is er dan echt geen andere oplossing om video intern geheugen te vergroten ?

Michiel

Laatst bewerkt door een moderator:
Nope een D600 is een laptop uit de zakelijke lijn van Dell. naast het feit dat 99% van de laptops in de wereld per definitie niet geschikt zijn om op te gamen is de Latitude D serie van dell een zakelijke laptop.

Daarnaast is een D600 een laptop uit 2003 dus toen kon hij al wegens zijn zakelijke karakter al niet doorgaan als een laptop om games op te spelen. anno 2009 is het een erg leuke laptop om Linux op te gebruiken, te internetten en office applicaties op te gebruiken.

Ik gebruik hem nog als "tv laptop" om mijn series/films vanaf mijn server af te spelen via mediaportal maar ook daarvoor heb ik redelijk wat tweaks moeten toepassen om dat acceptabel op het scherm te krijgen.

De enige games die ik er ooit op heb gespeeld zijn Command & Conquer: Generals (zero hour) en Medal of Honour dus als je spellen van dat gewicht speelt is hij nog wel te gebruiken. daarvoor heb ik hem wel uitgebreid tot 2 gb werk geheugen (maximaal wat de chipset aankan)

Laatst bewerkt:
Nope een D600 is een laptop uit de zakelijke lijn van Dell. naast het feit dat 99% van de laptops in de wereld per definitie niet geschikt zijn om op te gamen is de Latitude D serie van dell een zakelijke laptop.

Daarnaast is een D600 een laptop uit 2003 dus toen kon hij al wegens zijn zakelijke karakter al chipset aankan)

Oké jmmr :( ik weet genoeg.

bedankt:thumb:

Michiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan