Video grabber werkt niet naar behoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
CMP-USBVG6_MR.jpg 31PYSJ7Y8NL__SL500_AA300_.jpg imagesCAQY53WO.jpg

Ik heb een usb videograbber een videorecorder een pc en een tulpkabeltje.

nu heb ik de videograbber op de usb van de pc aangesloten en de tulpstekkers in de gele rode en witte van de grabber gestopt en de gele rode en witte aan de voorkant in de videorecorder gestopt.

mijn software programma gestart, maar helaas hij neemt niet op en geeft geen geluid.

aan de achterkant van de videorecorder zitten ook 2 gaatjes rood en wit en als ik daar de rode en de witte pluggen instop neemt hij wel geluid op.
wie o wie kan mijn helpen en wat doe ik verkeerd?

oja en ik heb ook nog een scartstekker die ik achter in de videorecorder kan stoppen en daar mijn tulpstekkers op aan kan sluiten maar ook dan doet hij het niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
De tulpaansluitingen aan de voorkant van een videorecorder zijn meestal ingangen om bv een externe camera op aan te sluiten. Dit gaat dan niet werken.
Via de scart zou het wel moeten werken, mits het scartblokje zowel in als uit kan worden ingesteld door een schakelaartje.

Dank je wel voor je reactie, zou je me ook kunnen zeggen wat voor een scartblokje ik dan het beste kan kopen?
nu weet ik het niet meer

gr Carina

Hallo

Scart to cinch met keuzeschakelaar :

http://www.benl.ebay.be/itm/RGB-Sca...uting_CablesConnectors_RL&hash=item336c72152b

In uw geval dient deze uiteraard op "OUt" te staan .

Geen beeld , maar wel geluid .... misschien een verkeerde instelling in de bijgeleverde software ???

Svideo gekozen i.p.v. cvbs of video-composiet ???

Uiteraard heb je deze videorecorder reeds "getest" , en werkt korrekt op b.v.b. een t.v. !!!

Peter

Dank voor je reactie VKP_P

volgens mij kan ik aan de software weinig veranderen ik heb de keuze mogelijkheid van het volgende:

DVR-MS
MPEG-1
MPEG-2
H.264
wat dat allemaal precies inhoud weet ik ook niet maar ik heb hem op MPEG-2 staan.

verders werk de videorecorder goed.
ik heb alleen zoon stekkertje die je in de scartaansluiting kan stoppen en daar je tulpstekkertjes in kan doen en dan werkt hij niet maar er zit op dat stekkertje ook geen schakkelaartje om hem op te zetten en die ga ik nu een kopen.
wordt vervolgt.

nogmaals dankt
gr Carina

Graag gedaan:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan