Video hapert bij beweging van laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter KH87
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

KH87

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2011
Wanneer mijn laptop nog maar de lichtste beweging krijgt, hapert 't videobeeld een paar seconden (zowel in BS player, windows media player,etc.), vrij ambetant.
Nog maar 'n paar dagen oud en ik wou eerst hier eens horen wat er ev. gedaan aan kan worden voor ik hem terug naar de winkel stuur en een paar dagen kwijt ben.

Gegevens:
Lenovo ThinkPad Edge E520
Intel(R) HD Graphics 3000

bij bewegingen moet de hdd beschermt worden, ik heb hetzelfde met mijn MacBook, maar dat haperen houd daar nog geen 2 seconden aan.
hoe licht zijn de bewegingen? hier is ook geen sterke beweging nodig, de laptop met een hand optillen doet em al.

Hallo

Alle "defekte" laptop's die ik ter herstelling aangeboden krijg , hebben een defekte harddisk.

"bad clusters" door er mee rond te lopen , en deze te bruusk te bewegen.

Tijdens een permanente dataflow "video" is het uiteraard zeer snel merkbaar dat de harddisk leesproblemen heeft.

Indien je geluk hebt , parkeert de harddisk slechts zijn leeskoppen om fysieke baschadiging v/d "platters" te voorkomen.

peter

@ royb3; idd 'n lichte beweging is al genoeg, maar soms houdt ie 't wel even uit als je de laptop beweegt.. echt iets gek

@ VDK_P; dan zou ie schade moeten opgelopen hebben tijdens 't transport naar de winkel, want ik heb zelf niets bruusk gedaan..

kdenk dat'k em binnen ga doen..
toch bedankt voor de reacties!
mocht er nog iemand idee�n/opmerkingen hebben?

Terug naar de winkel dus... misschien een hdd controle doen in hdd tune om op slechte sectoren te zoeken, of chkdisk uitvoeren.

Mag toch hopen dat een winkel geen hardeschijf gaat testen aan de hand van HDtune of een chkdsk :P Dan zou ik snel naar een andere winkel gaan ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan