Video hardware error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antonievb

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2012
Goeiedag!

Mijn PC is de laatste tijd een stuk slomer dan voorheen, en ik ben opzoek naar manieren om hem sneller te maken. Helaas kan ik er volgens mij vrij weinig tot niets aan upgraden qua hardware voor betere prestaties, misschien alleen de video kaart. Daarom ben ik opzoek naar de beste instellingen voor mijn PC voor de beste prestaties.

Ik heb al aardig wat instellingen verbeterd, en ik heb mijn PC laten zoeken naar problemen en hij heeft 47 problemen gevonden. Alle problemen zijn bijna hetzelfde, maar ik weet niet wat het probleem inhoud. Zie hieronder 3 van de 47 problemen, waarvan de rest allemaal bijna hetzelfde probleem is.

Ik hoop dat iemand mij meer info over het probleem kan geven.

Windows
Probleem: Video hardware error
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
WD-20150424-2149.dmp
sysdata.xml
WERInternalMetadata.xml
Tijdelijke kopie van deze bestanden weergeven
Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt.

Windows
WD-20150424-2128.dmp
sysdata.xml
WERInternalMetadata.xml
Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt.

Windows
WD-20150411-1951.dmp
sysdata.xml
WERInternalMetadata.xml

Gr. Antonie

Heb je de driver van je videokaart al geüpdatet? Eventueel ook gelijk de drivers van je moederbord updaten ;)

Bedankt voor je reactie.

Als ik bij apparaatbeheer de beeldschermadapter en computer bijwerk staat er dat de beste stuurprogramma's al zijn geïnstalleerd..

Klopt het dat de computer je moederbord is?

Heb je de drivers van de fabrikant er al bij gepakt? Windows vindt niet altijd de juiste/meest recente.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan