Video kaart binnen, wat zijn de beste settings?

Status
Niet open voor verdere reacties.

richardweug

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2011
Nou jongens, misschien kennen jullie mij nog van mijn vorige topic. Ik heb nu een videokaart binnen!

Laat even weten wat je ervan vindt:

Radeon HD5770

Maargoed, ik heb nu bij de 3d application settings alles op performance gezet, is dat goed?
En bij amd overdrive? Wat moet ik daar doen? Ik heb een I7 860.

-Richard

amd overdrive moet je niet aan zitten tenzij je weet wat je aan het doen bent
met amd overdrive overklok je de videokaart

Oke, iemand die er verstand van heeft? Want volgens mij kan je wel je videokaart er flink mee opvoeren :D

Oja, ik heb alles op performance gezet, is dat goed?

Is prima!
Heb zelf bijna dezelfde configuratie. Als je je kaart opvoert bedenk dan wel dat er meer stroom getrokken wordt (kan je voeding dat aan?) en die extra stroom wordt in warmte omgezet. Pas op dat je kaart en je hele pc niet te warm wordt!
De meeste moderne hardware heeft een beveiliging tegen te veel hitte en schakelt zelf terug of uit.
Experimenteren dus, voer voorzichtig op en hou de stromen en temperatuur in de gaten.
Overklokken heeft ook invloed op je garantie, die verspeel je er soms mee.
Wat je dus buiten de grenzen van de AMD specs doet is geheel voor eigen risico!

Laatst bewerkt:
Weet je wat, ik blijf er gewoon vanaf. De grafische kaart presteert geweldig en ik ben er zeer blij mee. Bedankt voor jullie hulp!

Nou aangezien ik me heb bedacht, wil ik toch me kaart opvoeren. Ik heb een i7 en 6gb ram. Wat zijn een beetje goede settings? En zal dit veel verschil maken met fps?

Jazeker kennen we je nog.Klik
Zou voortaan fijn zijn als men je in je andere topic helpt dat je die personen op de hoogte houdt.
Afgelopen zaterdag zou je(je vader) nog laten weten wat je voeding is en is je een andere kaart voorgesteldt.Geen reactie's meer daarop gehad.
En nu deze kaart?(waar dan op zich weer niks mis mee is)

Netjes is niet van je.Ook niet dat je hier zegt dat je ervan afblijft en vervolgens een topic daarvoor opent.(en die zit nu dicht)

Succes met je kaart.

Laatst bewerkt:
Oke, dankjewel. Het is inderdaad een beetje slordig van me. Ik zit bijna nooit op forums dus ja.

En nu maar hopen dat de voeding het trekt ;) en ik snap niet dat je de kaart gaat overklokken kan toch best de games aan:o:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan