video kaart doet gek

Status
Niet open voor verdere reacties.

winlux

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
mijn video kaart doet helemaal gek als ik hem in apparaatbeheer aan doe dan gaat het beeld knipperen, het knipperen gaat alleen als er iets beweegt zelfs tijdens het booten gaat het boot scherm knipperen, ik had eerst vista maar daar knipperde het ook als heb vista op nieuw geïnstalleerd weer niets verandert zelfs tijdens het instellen van windows ging het knipperen maar ik heb hem nu uit en kan de computer normaal gebruiken alleen dan kan ik geen spelletjes spelen eerst kon ik gta sanandreas spelen en call of duty modern warfare 2 zonder problemen en op eens ging hij knipperen ik heb nu windows 8 consument preview om dat die low spec is.

pc info:

Besturingssysteem

MS Windows 8 32-bit

Processor

AMD Athlon 64 X2 4400+
Brisbane 65nm Technologie

RAM

3.00 GB Single-Kanaal DDR2 @ 383MHz (6-6-6-18)

Moederbord

Packard Bell BV

Graphics

Generic Non-PnP Monitor (1280x1024@64Hz)
NVIDIA GeForce 9200 (Packard Bell B.V.)

Harde schijven

625GB Western Digital WDC WD6400AAKS-22A7B0 ATA Device (SATA)

Optische schijven

Optiarc DVD RW AD-7200S ATA Device
VOBID InstantDrive CD SCSI CdRom Device

Audio

Realtek High Definition Audio

Tim Kwakman

Ziet eruit als een driver probleem.
Maar ik zou nog niet met windows 8 rommelen.
Het programma is nog niet officieel op de markt.
De goede drivers in windows vista installeren zal meer effect hebben.

heb nu weer vista

ik heb nu weer winodws vista en hij werkt na veel updaten maar er is nog wel een probleem maar dat is al vrij lang dat hij helemaal stil staat op een spel, de eerste 10 minuten werkt het en dan doet ie helemaal niets meer het scherm bevriest!! maar mijn broertje zijn computer (dezelfde) doet dat ook dus ik denk dat het aan de kaart licht!!:d

maar het maakt niet uit ik heb nu een andere Laptop die ook prima is met spellen etc. dus van mij mag deze op slot!! :thumb:

Je mag zelf de status van de topic aanpassen. Net onderaan bij je eerst bericht is daar een link voor of in de smalle blauwe balk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan