Video kaart driver probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

includess

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2008
Hallo,

Mijn video kaart (6800 GT) werkt alleen als ik geen drivers geinstalleerd heb.
Heb ik wel de drivers geinstaleerd dan krijgt mijn beeldscherm geen singaal meer na het windows laadscherm.:confused:

Ik heb tien tallen drivers geprobeerd maar niks werkt.. ( Ik ben er dan ook al een dikke week mee bezig)
Google heb ik ook al op gezocht.. maar tot nu toe niks kunnen vinden wat werkte.

Als ik de drivers installeer dan krijgt na het windows XP boodscherm mijn beeldscherm geen singaal meer..
Als ik mijn pc dan in veilige modus op start dan kan ik de drivers verwijderen en doet alles het weer maar word mijn 6800 GT herkend als VGA controller..

Mijn specs:

CPU: Intel pentium 4, 2600 MHz (13X200)
Moederbord: Asus p4p800
Geheugen: 1GB
Grafische kaart: Geforce 6800 GT

Wat ik al geprobeerd heb: Drivers verwijderen en opnieuw instaleeren, resolutie veranderen, ander beeldscherm, in bios onboard kaart uitschakelen, Formateeren van geheele pc (2x)

Ik hoop dat er een oplossing voor komt want ik ben teneinde raad..

Mvg, Alex

hoi
Ik heb het zelfde probleem met een nvidia geforce 6200 kaart.
na installatie van de driver zwart beeld.
ik heb alle systeem voor waarden voor deze kaart vergleken met het systeem van de pc.
alles klopt op een ding na en dat is mijn voeding.
deze is 250 watt max en de kaart heeft minimaal 350 watt nodig.
wat er waarschijnlijk gebeurt is dat de kaart de voeding te zwaar belast waardoor de hele zaak in staking gaat.
Heb jij het vermogen van je video kaart gecontroleerd? en het vermogen van je voeding?
En heb je je probleem al opgelost?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan