Video Kaart drivers problemen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmm35

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2010
hallo,

Ik heb laatst een nieuwe Nvidia 9600GT videokaart gekocht en helemaal geïnstalleerd zoals het boekje zegt.
nu heb ik al een paar weken last van het feit dat wanneer ik nieuwe drivers installeer voor mn videokaart,
de volgende ochtend (dus ik de computer heb afgesloten). mn drivers weer terug zijn bij 03.04
i.p.v 192.21 of zoiets. ik heb van alles geprobeerd maar telkens de volgende ochtend zijn de drivers weer 03.04
Bij het deïnstalleren van de drivers doe ik altijd :

-eerst drivers deïnstalleren via programma's
-opnieuw opstarten in veilige modus en driver cleaner opstarten
-opnieuw opstarten in normale modus en de drivers installeren

wat wel is is dat hij de standaard VGA driver automatisch installeert wanneer ik de nieuwe drivers wil installeren,
dat gaat zo snel dat ik die niet uit kan zetten of annuleren. ook is het zo dat wanneer ik mn computer opstart ,

Asus smartdoctor altijd opstart met gegevens over temperatuur etc. alleen wanneer ik de nieuwe drivers heb geinstalleerd zegt hij : system couldn't install Asus GamerOSD( terwijl ik die gewoon heb op mn computer)

weet iemand wat ik moet doen, want kan nu niet de nieuwste games spelen, moet dan elke dag de drivers updaten
ik heb het ook al via apparaat beheer stuurprogramma's bijwerken gedaan alleen dat lukt ook niet.

Alvast bedankt,

Dat heb ik dus ook al geprobeerd maar tevergeefs,
een andere oplossing misschien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan