video kaart gemold???

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnoud 123

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2004
hoi
ik was vammidag mohpa aan het spelen maar het spel liep vast ik opniew opstarten en het spel ok:p ziet het er ineens niet uit!!!!! :eek: dus ik snel af sluiten en een ander spel proberen
ik heb ut2004 geprobeert zie bijlage
kan iemand mij helpen

Bijlagen

• snik.jpg
    snik.jpg
    14,8 KB · Weergaven: 75
Het plaatje zegt mij echt niks. UT ook niet maar dat is niet belangrijk.
Vertel eens wat je beeldscherm doet.
Heb je al bij de instellingen gekeken of die nog goed staan?

Gosh, dit ziet er niet al te goed uit.

Voordat je conclusies gaat trekken, doe ik eerst altijd even een format om het zeker te weten... :(

al het kleur is weg en ok de bomen en bosjes in het spel en alerlij andre opstakels
maar als je je videop kaart overclokt en het gaat mis waarom werkt dat ding dan nog gewoon in windows

ik heb me videokaart zwaar geoverclokt maar dat is al 2 maanden op die hogere instelelingen en er is nooit wat vout gegaan

Voordat je iets ingrijpends doet, moet je even proberen je drivers opnieuw te installeren.
Gezien jou screenshot worden een aantal textures niet (goed) geladen, en lijkt het ook een beetje op een driver failure.

Probeer nieuwe drivers te downloaden, www.nvidia.com voor Geforce kaarten en www.ati.com voor Radeons.

:D :D :D :D :D :D :D
tenxs het werkt super bedankt alemaal
hebben julie tips voor hoe je kan kontroleeren tot hoever je kan overcloken

Nou, overclocken is zowieso slecht voor je videokaart, als je teveel overclockt kan je videokaart onbruikbaar worden!
Hoewel, hehe, het levert soms wel wat meer Frames Per Seconds op :o.
Het is het beste om in stapjes van bijvoorbeeld 2 of 3 mhz te werken per keer.

Maareh, fijn dat je kaartje weer werkt! Nu niet teveel overclocken, of helemaal niet:thumb:

klokkern 275 MHZ / klokgeheugen 405 MHZ is wat ik nu heb
klokkern 250 MHZ / klokgeheugen 332 MHZ is wat het was
heeft dat veel zin of is het vijliger van niet
ik ga toch over 2 maanden een nieuwen kopen ik heb ongeveer 130€ te besteeden weet iemand een goeie
ik dacht zelf aan de Sapphire Radeon 9600 pro 265mb

Geplaatst door arnoud 123
klokkern 275 MHZ / klokgeheugen 405 MHZ is wat ik nu heb
klokkern 250 MHZ / klokgeheugen 332 MHZ is wat het was
heeft dat veel zin of is het vijliger van niet
ik ga toch over 2 maanden een nieuwen kopen ik heb ongeveer 130€ te besteeden weet iemand een goeie
ik dacht zelf aan de Sapphire Radeon 9600 pro 265mb

Nou, of het veiliger is of niet, tja, overclocken is zowieso niet veilig (met 'ei' en niet met 'ij' :D)
Wat voor kaart heb je nu eigelijk?

Met een Radeon 9600 pro heb je dan wel een betere kaart in huis, een Geforce FX 5200 scoort namelijk nog lager dan een Geforce 4, en een Radeon 9600pro is, als het goed is, sneller dan een Geforce 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan