video kaart kapot ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Beste helpers,

Wilde vanuit slaapstand met de nieuwe computer weer aan de slag, maar niks reageerde meer.
Het beeld is nooit meer aangegaan, diverse keren opnieuw opgestart ,kabel nagekeken,maar die zijn goed , want ik werk nu weer ff op de oude computer.

De nieuwe computer is de laatste medion die uitgekomen is , zou nu de video kaart al kapot zijn¿ of hoe kan je dat nog checken ?

gr.Marcel

Hier zou ik niet aan gaan knoeien....
Gewoon Medion bellen.. die sturen een "mannetje" [als je in Nederland woont, in Belgie schijn je het systeem op te moeten sturen] en dat mannetje knapt alles snel weer op.....
Als het niets meer doet en zelfs geen "piep" geeft [meestal piept een systeem als de videokaart het loodje heeft gelegd], is mogelijk het powersupply defect.....

Heb je een ander scherm op die pc getest? Hoor je ook piepjes en zo ja, op welk ritme?

bedankt voor je sneller reactie Erp,

Er zit ruimvoldoende garantie op, dus veel aanzelf knoeien zal ik zeker niet doen.
De knoppen en cd rom hebben wel stroom, maar beeld of geluid hoor ik niet, mijn beeldschem blijft dan op standby staan.

gr.Marcel

Hoi Muurhond,

Het beeldscherm is hetzelfde als op de nieuwe computer.
Ik werk op 2 computers via een kvm switch.

Alle kabels heb ik nu los gehad en de orginele kabels zitten in de computer, dus beeldscherm toetsenbord en muis werkt gewoon op de andere computer.

gr.Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan