video kaart kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
ik wil een video kaart kopen iets rond 150 euro zou ik ene kunnen kopen die alle nieuwe spellen kan draaien?Bv battlefield 3,need for speed the run,assassins creed re...
Kan ik dan de spellen op hoge kwaliteit spelen of op medium is ook goed?
En hij moet niet zo snel warm worden.
Ik wil het niet nu open maar in maart.

Als je hem pas over 5 maanden wilt kopen, waarom ga je dan nu al kijken? Zoals hierboven aangegeven zullen er tegen die tijd nieuwe kaarten op de markt zijn(AMD 7 serie)).

de (AMD 7 serie) is die een goede videokaart? en zal hij dan rond 150 euro zijn?

wanneer zal hij uitkomen?

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk eind volgende maand.
Maar waarom wil je nu gaan kijken naar een videokaart die je pas over 5 maanden gaat kopen?

als nu eentje duur zal hij dan toch na 5 maanden wat goedkoper worden dus waarom maak ik nu mijn keuze.

@Stormbreaker:ik heb je bericht maar verwijderd.Ts'r vraagt een kaart van 150 euro.Jij komt met een kaart van 354euro.;)
Ook zijn alle specs (nog)niet bekent in het topic dus een kaart aanraden is maar een gok in het wilde weg(?)
Er staat wel een systeem is zijn profiel maar die Acer(indien uptodate) zou zo ook maar een SFF kunnen zijn(low profile dan nodig)

Laatst bewerkt:
Ik zou inderdaad even wachten tot maart volgend jaar als je echt een nieuwe kaart wilt kopen ;) Tegen die tijd is AMD zoals gezegd met de HD7000 serie gekomen en begint Nvidia weer met prijzen te knoeien om concurrerend te blijven.

Dus het heeft nu nog weinig zin om naar een videokaart te gaan kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan