video kaart lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

firest0rm

Meubilair
Lid geworden
6 mrt 2007
is het meschien handig om een lijst te maken van video kaarten?

een lijst voor Nvidia en een lijst voor ATI

van beter naar slechter gewoon een kleine database

en ook wat bench marks en prijzen er achter zetten zodat de mensen een beetje een view hebben van wat nou beter en slechter is

meschien ook handig om onderschijd te maken tussen PCI AGP en PCI-E

sinds de meesten mensen denken dat zij zon goeden video kaart hebben of niet eens weten hoe goed hun video kaart is

tis maar een idee

Zoiets?

Of zoiets?

Zomaar een tweetal voorbeeldjes. Zo zijn er nog wel een paar handen vol sites te vinden. Zet de cursor in de 1e link eens op een kaart en verplaats 'm naar een andere kaart en zie wat er gebeurt.

Laatst bewerkt:
ja maar dan in het nederlands en wat overzichtelijker zodanig dat beginners er ook wat van snappen

en dan gewoon een link naar de foto van kaart zelf

Voorstel? Als je ze kopieert / plakt / knipt / bewerkt / vertaalt / .jpg's erbij zoekt en in Excel zet en 'm daarna hier aanbiedt als .xls? Dan hebben we er allemaal wat aan. Prima idee van jou Ik wacht in spanning af :thumb:

Voorstel? Als je ze kopieert / plakt / knipt / bewerkt / vertaalt / .jpg's erbij zoekt en in Excel zet en 'm daarna hier aanbiedt als .xls? Dan hebben we er allemaal wat aan. Prima idee van jou :thumb:

kan geen duits T-T
ik zal wel een andere website gebruiken :o

Daarom gaf ik dat 'scroll' advies. Je hoeft geen tierelier van Duits te weten. Als je over zo'n kaart scrollt, dan verschijnt het percentage 100. Bij alle andere kaarten verschijnt dan ook een percentage : beter of slechter dan de geselecteerde kaart. Het percentageteken is internationaal, daar hoef je geen Duits voor te beheersen.
Zo zijn er echt heel veel sites te vinden.

Laatst bewerkt:
Ooit in een ver verleden. Voor ik er een saai sprookje van ga maken. Zie hiero voor alle info die mensen nodig hebben (kliK). En anders ga je naar (klik)

okey dat is aardig wat

ik zal graag alle series willen weten die er bestaan van ati als iemand daar een lijsje van kan maken in excel zou ik dat graag willen hebben dan ik mijn lijst ook weer bijwerken

weet zelf niet welke er allemaal zijn van ati :o

(inclusief AGP en PCI)

Nvidia heb ik al

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan